hoi meiden ik wil graag afvallen ik ben geen typ die alleen naar de sportschool gaat. ik eet niet heel veel maar verkeerd suiker in de koffie en thee veel zoetig heid geen snoep maar ja volle yogurt dat soort dingen ik drink ook geen prik maar ik wil echt afvallen reden ik ben wel iets te zwaar weinig energie vaak moe en voel me niet lekker in mijn vel. nou wil ik de wii fitt plus aanschaffen alleen ja kost 89,- euro helpt de wii fit met afvallen als je dit elke dag doet plus natuurlijk dat ik wat aan me eet gedrag moet gaan doen. zijn er meiden die er baat bij hebben met de wii fit en hoeveel zijn jullie hier door afgevallen. ik wil er een kopen maar als het niet helpt of het is niks dan is het weer weg gegooit geld. gr jojo
Ik ben afgevallen door de Wii fit! Ben op 4 januari 2009 (bijna een jaar na de bevalling van mn dochter) begonnen met lijnen en sporten op de wii fit. Deed elke dag een half uur sporten, maakte niet uit wat. Voornamelijk de rek en strek oefeningen, maar ook het steppen deed ik erg veel en het boksen. Op den duur ben ik het gaan opbouwen naar een uur. Daarbij dronk ik sowieso 2L water op een dag, at gewoon normaal, en als tussendoortje bij de koffie 's ochtends 1 koekje en 's middags ook. Verder dus geen tussendoortjes, op fruit na. 's avonds pakte ik of 1 handje chips, of 1 handje nootjes, maar meer niet. En in het weekend keek ik ook uit wat ik at. Een jaar later, op 4 januari 2010 was ik 15 kg kwijt! Nu ben ik weer heel braaf bezig, nu met de wii fit Plus, en met een boks training, en houd bij wat ik eet aan calorieen etc.. en het helpt gelukkig weer, ben pas een maand bezig en al 2 kg kwijt.
ik zal eens kijken of ik de wii fit kan lenen van een kennis en als ik er wel op ga en vol houd dan koop ik hem. dat ding is nu ongeveer net zo duur als de wii die is de 129,- euro nu. gr jojo
hier ook een boel kilotjes afgevallen met behulp van de wii fit (plus). Ik moet wel zeggen was ook aan het lijnen tegelijkertijd, maar zie de wii als een mooi middel om te kunnen bewegen. Eerst om de avond een half uurtje later om de avond een uur. Weet niet of je het leuk vindt maar ik had ook de fitness coach, werkt met een cameratje en dan doe je samen met je coach (op t scherm) allerlei oefeningen op muziek. Heerlijk!
ja die heb ik fitness coach alleen met de wii fit kan je meer plus me zoontje heeft er ook wat aan. gr jojo29
Woog 104 kg voor de zwangerschap...na de zwangerschap 96 (val altijd af in de zwangerschap) en toen door gezet en met behulp van opletten op dingen (idd halfvol of roer yoghurt en uitkijken wat er op brood ging, minder rijst/pasta/aardappels en meer groenten bij avond eten) en 3x p week op de Wii fit (met een aantal "spelletjes" speciaal voor conditie en gewichts verlies) ben ik tot de 87 kg afgevallen. Tijdje de klat er in gehad door drukte en vakantie en geen regelmaat. En nu weer terug in de regelmaat en in een week alweer 0,7 er af. En het fijne naast dat die weegschaal minder aangeeft...je wordt simpel weg strakker. Dus kleding ed valt beter en je ZIET ook dat er wat af is als alleen die cijfertjes die veranderen. En daarnaast draaide ik mn arm niet meer om voor een trap of 3 in sneltrein vaat omhoog klimmen. Je voelt je fitter en lekkerder in je vel.
Ik ben afgevallen met de wii fit, is al wel weer 2 jaar geleden. Maar je moet er dan wel gezond bij eten. Ik deed elke dag 1 uur wii fit en daarnaast nog 2x 1uur zwemmen (intensief) Ik ben toen in 6 weken 8 kilo kwijt geraakt, zit er helaas allemaal weer op. Dus als je het echt wil, kun je afvallen met de wii fit.
Bij mij staat hij een beetje te verstoffen en je hebt me eigenlijk wel op een idee gebracht denk dat ik de stofdoek eroverheen gaat halen want op zich kan je doormiddel van de wii fit goed afvallen hoor....ojah nu zag ik dat je ook het WII ZUMBA spel heeft iemand dit al geprobeerd?
Ik heb ook de wii fit. Die is best leuk, maar niet heel erg intensief. Ik heb het spel Wii Active sports besteld en dat is echt een aanrader. Heb het nu 2 keer gedaan en wat heftig zeg, mijn hart gaat tekeer en hijgen dat ik doe. Heerlijk! Je hebt er niet perse het balance board voor nodig, dus als je alleen de wii hebt is het ook goed.
Ik wil Zumba voor PS3 gaan halen (hebben een PS3 en vind het wat zot om daarvoor een wii te halen...). Lijkt me erg leuk om van thuis uit te doen. Ik ga nu 1x per week naar de les en wil de rest van thuis doen.
wii fit is nu 77 euro bij onze mediamarkt ( denk andere vestigingen ook) is dus het balance board inc het spel wii fit plus
en voor de mensen die nog geen wii hebben: vanaf 8 oktober komt er speciaal een wii uit MET balance board en wii fit voor echt een spotprijs. De wii gaat er namelijk langzamerhand uit omdat volgend jaar de wii U komt. het balance board kan straks ook weer gebruikt worden op de nieuwe wii u
oow ja op internet de site van media markt daar was ie nog 99,00,/ euro ik zal eens in de winkel kijken. binnenkort komt ook de zwarte versie uit en ik heb een zwarte wii maar goed dat maakt ook eigenlijk niet veel uit. die zumba lijkt mij ook wel heel leuk hahaha nou weet ik het helemaal niet meer. je hebt ook eigenlijk zoveel. gr jojo29
In de webshop is hij idd duurder. Maar vaak is alles in de winkel zelf goedkoper. De Wii is ook goedkoper in de mediamarkt als in de webshop, zo ook de 3DS en Wii fit dus
Ik ben er wel mee afgevallen, maar ik weet niet of dat door de Wii fit kwam. Als je gewend bent om "echt" te sporten zijn de meeste oefeningen niet zo heel intensief. Het is denk ik wel goed om mee te beginnen en een beetje op te bouwen als je daarna wilt gaan hardlopen ofzo. Ik heb hem gebruikt om naast 2x per week sporten ook thuis wat oefeningen te doen. Ik vond vooral het wegen prettig, omdat je gewicht in zo'n grafiekje wordt gezet. Zo'n dalende lijn werkt voor mij enorm stimulerend. En als ik weet dat ik de dag erna weer op de weegschaal ga, vind ik het wat makkelijker om de chocolaatjes te laten staan, haha. Ik ben er dus wel mee afgevallen, maar ik denk dat dit meer lag aan het sporten en gezond eten. Het was een extra stimulans door het grafiekje en omdat je punten kunt halen bij de oefeningen. Maar ik denk dat als ik zelf een gewichtsgrafiek zou tekenen, dat dit net zo effectief zou zijn hoor.
nou ik ben eruit ik heb even op you tube gekeken voor zumba en het even gedaan geweldig ik ga hem vandaag halen. ik deed het na en na een paar minuten voelde ik het al. ik wilde eerst ook my coach 2 met die gewichten kopen ook erg leuk. gr jojo
Ja dat is een feit! Ik ga vandaag ook kijken voor die op PS3 Bij Mediamarkt heb ik ook al gehad dat het in het rek een bepaalde prijs stond en dat in de middengang dezelfde producten stonden maar een stuk goedkoper!
Ok...nou zit ik in dubio want wilde dus dat spel met die gewichten "vragen" voor mn verjaardag (12 okt) maar zumba leek me ook wel wat...en nou zit men hier te dubben of ze met de sint de ps3 kopen....dan kan ik hem beter daar in kopen...denk ik..of wachten met alles tot dat ding er is en dan nog eens kijken wat ik koop....mn man zit over die training dinges van het ufc te praten... pffff... luxe probleem!
ja dat is moeilijk maar ga je dan de wii verkopen ik denk dat je die nu heb als je hem niet verkoop zou je hem voor de wii kunnen kopen en als je dan bijv boven nog ergens een tv heb staan dan kan jij trainen en je kids kunnen beneden hun spel doen en als je de wii wel gaat verkopen dan zou je moeten wachten tot sinterklaas en dan zou het ook wel eens kunne dat die spel wie een stukje goedkoper is. dus ja moeilijk. hopelijk kom je eruit ik vind zumba wel leuker denk ik dan met die gewichten is denk ik ook makelijk vol te houden ook omdat het gewoon leuk is met leuke muziek plus je kan het met meerder spelers doen dat met gewichten ik denk dat het saai gaat worden en dat ie dan gaat verstoffen in de kast ik heb ook die coach met camera en dat heb ik net even gedaan maar pfff je moet wel heeel veel doorzettings vermogen hebben om dit te toen hahaha en mijn conditie is echt waardeloos dus na twee oefeningen gaat alles al pijn doen. maar ik ga het er wel bij doen bij die zumba. gr jojo