hoi ik heb vorige week een echo gehad, naar berekeing van de eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik 10 weken zwanger moeten zijn. met de uitwendige echo was er niets te zien en tijdens de inwendige echo alleen het vruchtzakje. de vk dacht dat ik zo'n 5 a 6 weken zwanger moest zijn ipv 10 ik vind dit echt een heel groot verschil. toch zag ze het positief in omdat het vruchtzakje er zo mooi uitzag en er ook al vruchtwater aanwezig was. ik moet zeggen dat ik niet weet hoe mijn cyclus was want ik was gelijk in ronde 1 zwanger, toch vind ik het erg vreemd. volgende week krijg ik weer een echo als er dan niets te zien is is het fout gegaan. heeft iemand dit ook gehad?
4 weken is toch wel veel, maar er was ook geen dooiertje te zien? Ik heb op 6 weken mijn 1e echo gehad en toen kon je het hartje al zien kloppen. Maar als de dokter niet echt ongerust leek dan is dat wel een goed punt denk ik.
Je bent zwanger geraakt in de eerste ronde gelijk na het stoppen van de pil? Het zou dan toch goed kunnen dat je eisprong later is geweest dan je eerst dacht. Ik zou me nu nog niet al te veel zorgen maken en volgende week afwachten. Als de vk niet al te ongerust is en zelfs positief over het vruchtzakje is het enige nadeel dat je bijna een maand terug wordt gezet. Je bent iedergeval zwanger! Zal een lange week worden, ben ik bang.
Ik vind 4 weken ook wel erg veel maar had jij nou niet later positief getest? Zal een hele lange week voor je worden en wil je dan ook veel sterkte wensen!
ik heb thuis helemaal geen positieve test gehad toen ik 4,5 week over tijd was ben ik naar de huisarts geweest en hebben ze mijn urine getest die was toen pas positief. als ik minder ver zwanger zou zijn klopt dat.
Misschien heeft je cyclus 1 ongesteldheid overgeslagen en ben klopt je berekening nu wel n.a.v. de echo.
Meid, ik denk echt dat je een eitje overgeslagen hebt en nu veel minder ver bent. Anders had je wel positief getest. Mensen die laat positief testen blijken meestal achteraf minder ver te zijn in plaats van langzaam HCG aan te maken. Ik denk dat je een reeele kans hebt op een mooi kloppend hartje volgende week! Ik ga voor je duimen!
ik heb hetzelfde gehad met Joey, ik dacht 11 weken te zijn en bleek pas 9 weken te zijn. en het is goed gegaan want inmiddels is ie 9 mnd oud!
dinsdagochtend gelijk als eerste om 9 uur heb ik de echo! ik denk dat het wel goed zit, blijf groeien en heb nog gevoelige borsten.
Ha Mandy, Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad en was ook alleen een vruchtholte te zien maar geen vrucht. Moest van het ergste uitgaan maar kan ook zijn dat ik minder ver was al zou ik dan wel al heel vroeg positief getest moeten hebben. Ik moet donderdag terug voor een echo mits ik van tevoren geen bloedverlies ofzo heb. Kheb ook nog steeds last van erg gevoelige borsten en moe en das niet minder geworden dus is erg spannend he kweet dus hoe je je nu voelt zitten in het zelfde schuitje
ik heb dus ook hetzelfde! ik moet vanmiddag terug voor een echo. ik heb ook gevoelige borsten en groei ook nog steeds. ik hoop dus ook ook dat alles toch goed is. heb wel een beetje in mijn achterhoofd dat het niet goed is. dan kan het alleen maar meevallen vanmiddag! succes voor iedereen die ook binnenkort een echo heeft. gr laura