Bevrijdingfestival Utrecht met dreumes

Discussie in 'De lounge' gestart door Avastar, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Hoihoi,

Wie is er wel eens op het bevrijdingsfestival in Utrecht geweest en wat vond je ervan? Op de site staat informatie over verschillende doelgroepen en dat er ook een kinderfestival is. Is dit allemaal op hetzelfde terrein, kun je switchen tussen verschillende area?
    Ik wil met 2 vriendinnen gaan die geen kindjes meenemen dus ben een beetje aan het zoeken of het haalbaar is en voor ieder wat wils om daar heen te gaan.
    Zijn er mensen die hier met hun kindjes heen zijn geweest?

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Als ik met vriendinnen zou gaan die geen kinderen hebben dan zou ik mijn kind ook niet meenemen.

Ik heb sowieso iets tegen een kind meenemen naar een festival. Tenminste hele jonge kinderen.
    Maar dat is mijn mening.

Maak er een leuk dagje uit van voor jezelf en regel oppas voor je kind.

3. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Ik vraag het niet voor niets, ik heb geen oppas en ben aan het uitzoeken of het een optie is om met kind te gaan, ook omdat ze een kinderfestival area hebben, vandaar jullie ervaring hiermee en niet een persoonlijke mening.

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Is er geen kaart die je kunt bekijken van de verschillende locaties en hoe ver ze uit elkaar liggen? In Wageningen is het allemaal prima te lopen, maar Wageningen heeft sowieso niet zo'n groot centrum natuurlijk.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Relax!
    Van wat ik lees op internet is het kinderfestival gericht op wat oudere kinderen dan een dreumes.
    Ze hebben allerlei workshops en bezigheden maar die zijn niet geschikt voor een kind van de leeftijd van jouw kind.
    Ze hebben wel een speeltuin en een boerderijtje.

Je kan toch gewoon gaan en als je het niks vindt ben je ook zo weer weg.
    Mits je vriendinnen het natuurlijk ook leuk vinden dat je jouw kind meeneemt.
    Neem aan dat zij niet alleen maar op het kinderfestival rond willen lopen.

Heb de plattegrond bijgevoegd.

IMG_0854.jpg

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ligt een beetje aan je verwachtingen.
    Ik denk dat je er een leuke tijd kunt hebben ook met dreumes. Zolang je niet vooraan bij een podium wilt staan en je vriendinnen ook niet. Rondlopen, gezelligheid en sfeer meepakken kan prima. Ook de muziek en optredens kun je van een afstandje wel meekrijgen.
    Waarschijnlijk is het kinderfestival voor je dreumes niet lang leuk. Er is wel een leuke speeltuin en kinderboerderij bij. Ook hangt het van je kind af in hoeverre deze de drukte leuk vindt of juist verschrikkelijk. Als hij de drukte niet leuk vindt dan zal het voor jou oook niet leuk zijn.

Het is er wel echt heel druk, vooral eind van de middag/avond.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ga altijd heen en neem ook m'n kinderen mee, gehoorbeschermers op en gaan!! :)
    Liefst met een draagdoek, lekker dicht tegen je aan.

Ik vind het belangrijk dat mijn kinderen van jongs af aan leren dat je vijf mei uitbreid hoort te vieren.

Veel plezier gewenst.

8. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Ik ben ook wel met mijn zoon geweest toen ie 1,5 was (niet in Utrecht). Niet naar kindergedeelte geweest, maar gewoon bij het hoofdpodium. Hij vermaakte zich prima met de lege drinkbekers en keek z'n ogen uit. Na een paar uur heeft man zoontje meegenomen naar huis.

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik zou ook niet te laat gaan, meestal in de middag mag er al niemand meer in (terrein vol). Hoewel het niet echt lekker weer is, dat scheelt wel.

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij gaan al jaren naar het bevrijdingsfestival (niet in Utrecht), mijn dochter was 10 maand de eerste keer en mijn zoontje van 5 weken gaat vandaag ook mee. We vinden het heel belangrijk om van jongs af aan te leren waarom we deze dag vieren en hoe belangrijk vrijheid is.
    Wij zijn ook de enige van de vrienden die de kids meenemen. We gaan daarom niet naar het familieplein maar gewoon naar het hoofdpodium. Lekker dansen, kletsen en drinken met elkaar. Gehoorbeschermers, picknickkleed, SOS armbandje, voetbal en bellenblaas mee en mijn dochter van vier vermaakt zich wel een paar uurtjes. Plastic bekers platstampen is het leukst ;)

Deel Deze Pagina