Neusspray

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mama007, Jan 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Welke neusspray mag ik gebruiken bij neusverkoudheid? Ik ben momenteel erg verkouden maar weet niet of ik er goed aan doe om uberhaubt een neusspray te gebruiken. Wie heeft er advies?

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    De zoutoplossing wel, die met xylometazoline niet.

3. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik heb Otrivin gebruikt. Er staat bij dat het wel kan zolang je geen problemen hebt met de doorbloeding van de placenta en het voor niet meer dan 5 dagen gebruikt. Ik heb toen overdag zoutoplossing gebruikt en alleen bij het slapen gaan 1 druppel otrivin in elk neusgat. Wil je nog minder risisco lopen dan kan je die voor kinderen kopen.

Ik weet niet wie of wat je moet geloven maar ik slaap niet met een verstopte neus dus...

Hoop dat je snel beter bent want ik weet dat het super balen is.

Marijn

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Er is bij de apotheek ook een neusspray te krijgen van zeewater en kamille. Deze mag je zo veel en vaak gebruiken als je wilt. En uit ervaring kan ik je zeggen dat ie ontzettend goed werkt.
    Succes ermee!

5. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Ik had een neusspray voor baby's (zoutoplossing) van Otrivin

6. jane1984

jane1984 Actief lid

Jul 27, 2006
    115
    0
    0
    ik heb er voor twee weken terug erg last van gehad en had toen otrivin baby maar dat helpt niet heb toen de dokter gebelt en die vond dat niet zo gek hahaha omdat het een klein spuitje is voor baby,s

zij adviseerde me physiomer is zoutoplosing kan je gewoon bij de apotheek halen en werkt prima.

groetjes jane

Share This Page