Heb je het al verteld op je werk dan? Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt! Alsof iemand van 30 er beter over heeft nagedacht dan iemand van 21! Alsof iemand van 30 een betere moeder zal zijn dan iemand van 21! Enz. enz.. Slaat natuurlijk nergens op! Iedereen die zwanger is heeft daar goed over nagedacht en zal een goede moeder zijn!
Ben ouder...27 namelijk. Heb al wel 3 kinderen. Was 20 toen de oudste twee werden geboren en 24 bij de jongste.
Hey bobbie, heb vorige week echo gehad en vk had me gezegd dat het al veilig genoeg was om het te vertellen want alles was top met het kindje. Hartje klopte goed en het groeide ook heel erg goed. Hij verwacht niks ernstig meer dat kan misgaan! En natuurlijk heb ik er ook goed over nagedacht en ik weet dat ik een goede moeder zal worden. Ik kan niet wachten tot de bevalling daar is!
Ik was 20 bij de eerste en 22 bij de tweede. Nu bij de derde 28. Was/ben dus ook een jonge mama, en dat bevalt me meer dan prima!
Ik durf het bijna niet te vermelden.. Ik ben 31 en verwacht m'n eerste! Bij ons in de omgeving is het heel normaal dat je rond je 30e aan kinderen begint... het kwam ook toevallig zo uit. Eerst een huis, eerst getrouwd, wat gereisd en nu toe aan kinderen. Als ik m'n man 5 jaar eerder was tegengekomen, had ik denk ik ook wel veel eerder aan kinderen begonnen. Groetjes, Dana
Schaam je vooral niet. Iedereen werkt zijn lijstje anders af zeg ik altijd maar... Wij gaan eerst voor een kindje en dan trouwen enzv, lekker anders om dan jij
ik was 29 bij de 1e geheel volgens de gemiddelde leeftijd in Nederland en ik ben 33 en 34 als de 2 komt.... Ik had liever ook wat eerder begonnen aan kindjes, maar soms loopt het leven net iets anders, ik voel me gelukkig wel een jonge moeder!
ben nu 29 en als ons eerste kindje geboren wordt nog een maandje 29.... dus toch nog voor mijn 30e moeder
Ik ben 25 en zwanger van de tweede. Vind het wel leuk om jong moeder te zijn. Mijn moeder was zelf ook 22 toen ze mij kreeg en je merkt toch dat de generatiekloof tussen mij en mijn moeder niet zo groot is. En mijn moeder is nu ook lekker jong oma. Vind ik leuk. x Linda
ik werd zwanger een maand na mijn 22ste verjaardag.. en ben nog steeds zo oud als mijn kind word geboren. ik ben dus 22