was 24 met de zwangerschap en bevalling nu 25. met 23 getrouwd. bij mij ging iedereen er ook van uit dat het een 'ongelukje' was. niet leuk. bij ons is 30 ook de gemiddelde leeftijd. vrienden zijn er dan ook helemaal niet mee bezig. ik wilde altijd graag vroeg kinderen, voor mij gevoel ben ik laat.
En ik ga het gemiddelde weer wat naar beneden halen , ik ben nu 20, was 19 toen ik zwanger raakte. Krijg mijn eerste kindje dus op de leeftijd van 20. Niet echt geplant maar vind het wel heerlijk om jong moeder te zijn! Mijn vriend heeft een "gewone" leeftijd, die is nu 29.(wordt binnenkort 30)
Niet doen, je bent zo oud als dat je je voelt! Ik ben 27 en voel me af en toe 18 zeker nu die hormoontjes zo door je lijf heen gieren!
Ik heb last van mijn li. heup, dus ik voel me 80 , maar als ik al die leeftijden zie, dan denk ik soms echt van"je bent te oud om nog moeder te worden"
Ik ben 23 (bijna 24). En sta te popelen tot ons eerste kindje zich laat zien. Ik ben 1 februari uitgerekend en ben zelf de 6de jarig, spannend! Groetjes inge