De "ouderen" :s lopen inderdaad nog op kop, maar het viel me wel op dat de meeste van hun ook onder de 23 waren toen ze voor het eerst zwanger waren! Dus toch allemaal jonge moeders
Hé Stef Wat een lief kindje zeg... Ik zag op een van je foto's (als ik het goed heb gezien) dat je een navelpiercing heb. Heb je die in kunnen houden? Ik heb er namelijk ook een.
Hoi Stef, je hebt inderdaad echt prachtige foto's! En een prachtig kereltje natuurlijk ook, kaye is echt een mooi kindje! Ik vind dat je er bovendien ouder dan 19 uit ziet, heel volwassen! Hoe oud is je vriend?
hoihoi ik ben 26 en zwanger van me derde kindje was 21 toen ik zwanger was van me 1ste 22 toen ik bevallen was en was 23 toen ik zwanger was van me 2de en 24 toen ik beviel in mei zwanger geraakt beide keren en juli was ik jarig. groetjes
Hoi, 'k Ben 32, voor de 4e keer zwanger (eerste 2 waren mis..) Voor 't eerst zwanger toen ik 29 was (man wilde niet eerder) Ja.. ik ben zo'n oud vrouwtje die nog zou oud aan kids denkt! Maar ik doe het niet alleen, wil dat mijn man er volledig achter staat, vandaar mijn 'oude' leeftijd
thanx ben zelf ook erg trots op ons kindje Maar ik heb zo speciale piercing gekocht voor je zwangerschap en dat ging helemaal goed hoor geen problemen mee gehad. Met 16 weken heb ik hem in moeten doen. speeters: Spannend 2 dagen overtijd! Ik duim voor je! Mijn vriend is 23 bijna 24. Ouder dan 19 uit ziet, heel volwassen! (thanx voor compi) zelf zie ik dat niet zo vind wel dat ik ook erg volwassen werd toen kaye geboren werd heel anders ineens
hey Ik ben al mama van een dochtertje die 15 maanden is!(was toen 21). Nu zwanger van mijn 2de en ben nog altijd 22 als ik beval van hem of haar! Volgende week weten we normaal gezien wat het wordt! Greetz Cate
Hier ook een (heeeeeelllle ) oude moeder. Ben 32 en in augustus (2006) bevallen van Kyian. Groetjes anita
Hoi Hoi, Ik ben nu 24 jaar en 25 jaar als ons kindje komt.. Vind ik niet jong! Iedereen moet toch uiteindelijk zelf beslissen wanneer ze een kindje willen.. Vind er niet echt een leeftijd aan gebonden.. Succes met de zwangerschappen... Liefs Faith
Ik ben 22 en mijn man is 24, we verwachten over ruim 6 weken ons 1e kindje en we vinden het fantastisch dat we jong vader en moeder mogen worden!
Ik ben 28 en hopelijk zwanger als ik 29 wordt (in april), mijn aanstaande man is nu 29 en wordt (ook in april) 30, voor ons allebei zal dit de eerste worden, als ik mijn ventje 5 jaar eerder was tegengekomen was ik ook wel een jonge(re) moeder geweest maar het is helaas anders gelopen, ik heb geen spijt van mijn verleden, had alleen wel gewild dat het allemaal niet zo snel ging (de tijd). Ik hoop dat ik nog voor mijn 30e mama wordt! !
hoi, ik ben op moment 25 jaar en ik kreeg mijn eerste kindje toen ik 22 was dus ik ben een jonge moeder en leeftijd tegenwoordig maakt niks uit
ik ben 21 jaar nog geen kinderen en dit keer was de test negatief maar nog geen gezien maar die kunnen nog komen maar ik wens iedereen een goeie zwabgerschap toe
ik ben nu 22 en wordt volgende maand 23! Dus als ons ventje er is ben ik 23 jaar. Bij ons in de familie zijn de meeste ook dan aan kindjes begonnen! Hoewel je vele mensen ook hoort zeggen dat ze dat nogal jong vinden! Het gekke is dat het meestal mensen zijn die even oud zijn als mij! Bij hen ligt de nadruk gewoon op iets anders; werk, plezier, ... Tja, ik ben blij dat ik nu zwanger ben! Gewoonweg ZALIG!
Toen ik 22 was, was ik zwanger van m'n dochter (bijna 23) en ben nu net 25 en zwanger van de 2de jessica