Ik was 30, op zich wel een mooie leeftijd, maar had wel eerder moeder willen worden, maar heb gewacht to manlief er zelf mee kwam
Ik ben precies 23. Er zijn wel mensen die je een beetje vreemd aan kijken van eerst van zo zo je bent er vroeg bij en ik kreeg van de week zelfs de opmerking ach wat leuk dat de jeugd nog aan oppassen doet haha. dus heb ik maar snel gezegd dat ik gewoon zijn moeder bent dat mens wist niet waar ze het zoeken moest
Ik ben 21 en heb een zoontje van 4 weken Gelukkig heb ik niet echt negatieve reacties gehad iedereen om me heen wist dat ik jong moeder wou worden dus het was niet echt een verrassing. Ik was 2 weken terug bij de karwei en mijn moeder liep bij de kassa met de kinderwagen omdat ik ging afrekenen en toen dacht die vrouw achter de kassa dat het mijn moeders kind was dus ik een opmerking maken dat het mijn zoontje is die vrouw wist ook niet waar ze moest kijken.
ik ben begonnen met kinderen toen ik 20 was, en ondertussen ben ik voor de 2x zwanger en hopelijk met me 21 ook moeder
Ben nu 23 en zwanger van m'n eerste hummeltje. Ben net 24 als de kleine geboren wordt (gaan we vanuit ).
hoihoi ik ben 23 jaar en probeer ook zwanger te worden voor de eerste keer. ik heb zelf ervoor gekozen om jong moeder te worden. ook mede omdat mijn vriend in maart al 30 word. liefs marieke
hallo, bij het lezen van dit onderwerp, vroeg ik mij af, zijn jullie dan ook getrouwd, of wonen jullie dan samen. daar was ik gewoon benieuwd naar. ik ben op mijn 23e getrouwd en als het goed gaat 26 als ons eerste kindje wordt geboren.