Kan ik dit doen?

Discussion in 'De lounge' started by nanette77, Jun 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik ga door de grond van de pijn in/bij mijn schouder. Slaap er niet van vannacht.
    Begon vorige week met milde pijn, maar het loopt op en sinds gisteren in rap tempo.

Ik moet maandag naar de ha om het gebruik van thyrax te evalueren, dus tot maandag doorbuffelen.

Nu mijn vraag..
    Paracetamol heeft geen effect.. Ibuprofen ook weinig tot niet.
    Maar ik heb nog tramadol liggen...
    Nou ben ik wat huiverig voor medicatie.
    Ik slik nooit wat als het niet nodig is.
    Dus eigenlijk durf ik niet..
    Maar ik kan niet meer.. Ik weet niet hoe ik zitten moeten of liggen..

2. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Huisartsenpost bellen!

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Idd Hap bellen. Tramadol is een sterke pijnstiller en moet je nooit zomaar slikken. Sterkte..

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    ik mocht met mijn verstandskies 2paracetamol en 1ibuprofen tegelijk nemen,werkt erg goed

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Even de hap bellen om te overleggen.
    Ik zou niet zomaar tramadol nemen in combi met thyrax!

6. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,879
    2,881
    113
    Noord-Holland
    Met zoveel pijn zou ik niet doorbuffelen tot maandag. Gewoon even naar een hap vandaag en dan de juiste pijnstillers krijgen.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    nee ik zou eerder een ibu met 2 paracetamollen nemen. werkt goed tegen erge pijn

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Nee ik durfde het ook niet..
    Ik zag ook nog naproxen, daarvan weet ik dat ik ze mag.

Ik wil liever niet naar de hap.. Laatste tijd zoveel artsen gezien, voel me bijna hypochonder;)
    Als ik de scherpe kanten van de pijn maar weg kan krijgen en een paar uur slapen lukt wil ik liever tot maandag wachten. Hap geeft waarschijnlijk ook alleen maar pijnstilling en zegt dat ik dan naar mijn ha moet

9. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik zou toch wel de hap bellen en dan gewoon de vraag stellen over welke pijnbestrijding zij adviseren om te nemen. Als zij het gevoel hebben dat je daarvoor langs moet komen dan is dat meteen duidelijk. Weet je ook waar de pijn vandaan komt als ik vragen mag?

10. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    je hoeft er niet heen, je kan ook overleggen me de assistentes of je die pijnstiller mag nemen in combo met thyrax, maar denk het haast wel, thyrax is gewoon een hormoon.
    ik heb ze toen wel gehad van een arts(gal aanval)

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik werd er zaterdag mee wakker.. Komt uit de rand van mijn schouderblad. Alleen de rechter schouder, linkerrand. Straalt uit naar de bovenkant, richting kom en nek.. Voelt ook wat stijf, maar kan hem wel bewegen. Doet alleen zeer. Arm voelt ook wat slaperig als ik boven de schouder zit met mijn arm

12. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Vervelend voor je! Zou een warme douche enzo niet helpen? Je hebt het waarschijnlijk allemaal al geprobeerd anders zou je niet twijfelen om de tramadol te nemen. Mijn advies zou toch zijn om hap even te bellen en telefonisch overleg met ze te plegen. Het gaat om jouw lijf en je hebt echt pijn dus niks hypochondrie. Sterkte!

Share This Page