Het komt wel eens voor dat een leugentest een verkeerde uitslag geeft. Het heeft alles te maken met wat voor vragen er gesteld worden. Mij lijkt het overigens heel erg onwaarschijnlijk dat dat hier het geval is. Er is alleen geen bewijs dat Tom Hompes het heeft gedaan.
idd meestal word zo een zaak geclaseerd puur omdat er geen bewijzen zijn! Vind het heel erg voor de ouders ! zij kunnen niet eens deftig hun kind een begravenis geven & afscheid:x
de ouders hebben vorige maand opnieuw een oproep gedaan naar eventuele getuigen....vreselijk voor ze.
pff jammer hé telkens als ik met de auto in opglabeek kom aan de rondtonde zie ik daar steeds die camion staan met vol posters van haar dan krijg je echt kippenvel moment!
Gohh' ik denk dat ze er wel voor openstaan tenslotten hebben ze toch niets meer te verliezen? Zo weet ik eens van die kleine ukjé maddie? dat er ook een paragnost aan te pas kwam die wist te vertellen dat maddie ergens in een rioolput lag' Vind het best maar freaky ! Maar ik denk als ze daardoor meer antwoorden krijgen dat ze deze hulp wel zouden aanvaarden!
Ben jij dan paragnost? Als dat zo is, ben er wel van geinspireerd zou leuk zijn als je er wat meer over zou vertellen