Kan die donkerder of is deze al positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Brinsa, Apr 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    Hallo dames,

De titel zegt het al eigenlijk een beetje, maar wat vinden jullie is het een knaller of kan hij nog wel iets donkerder?
    Ik had eigenlijk gedacht vandaag me menstruatie te krijgen maar deed even zomaar een Ovulatietest en toen zag ik dit dus misschien heb ik een latere eisprong.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Attached Files:

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Deze is positief vind ik;)!

3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    Bedankt voor je reactie! Dan ga ik het vanavond weer gezellig maken😁

4. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Als je vandaag je menstruatie verwacht kan je beter een zwangerschapstest doen lijkt mij :D maar deze is positief hoor!

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Succes :)!

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hij lijkt mij heel licht, maar ook de controle streep of lijkt dat zo?

Dit waren die van mezelf

7. Voila

Voila Niet meer actief

Hij is positief, je zou nog een knaller kunnen verwachten of dat ie iets donkerder zou kunnen worden maar je eisprong zal ongeveer morgen of overmorgen plaatsvinden. :)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Van welke cycluslengte ben je eigenlijk uitgegaan als je dacht vandaag je NOD te hebben? Van 50 dagen zoals je vorige ronde? Of niet?

9. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL
    slaan ook bij zwangerschap uit als je je nod al hebt...

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    Ten eerste bedankt allemaal voor jullie reactie!

Ik zou even een toelichting geven. Ik ging uit dat ik deze maand een weer een cyclus van 50 dagen zou hebben. Als dit het geval was had ik vandaag ongesteld moeten worden. Nu heb ik gisteren ochtend al een zwangerschapstest gedaan omdat ik vanaf zaterdag me niet goed voel helaas was deze negatief. Nu had ik gisteren avond en vanmorgen opeens wat doorzichtig rekbaar slijm dus dacht laat ik eens een Ovulatietest doen en toen kwam dit er dus uit dus nu denk ik dat me eisprong nog later is gekomen en een nog langere cyclus heb deze maand. Ik heb namelijk niet goed kunnen testen voor me ovulatie vanwege omstandigheden dus ben er gewoon vanuit gegaan dat me cyclus weer plusminus 50 dagen zou zijn. Hoop dat jullie het een beetje snappen!

Nogmaals bedankt!

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    Ja ben uit gegaan van die van 50 dagen

12. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Dan zou het heel goed kunnen dat je nu pas een eisprong krijgt. Zeker gezien het rekbare slijm. Lastig voor je die lange cyclussen. :/
    Komt vast door het "ontpillen"...
    Maar maak het de komende dagen gezellig, dan kan sowieso geen kwaad ;) En dan twee weken later zou je een zw-test kunnen doen.
    Succes!

13. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,656
    2,558
    113
    @linky ja het rekbaarslijm was echt alleen een avond en ochtend dus heel kort wel. En ben nu al bijna een week misselijk is dat normaal rond de ovulatie? Pff vind dit niks hoor die rare cyclussen. Maar ik doe over 2 weken wel een zwangerschapstest als ik niet ongesteld wordt.

Share This Page