Hier zijn de normaalwaarden freya https://www.freya.nl/kinderwens/starters-in-het-medisch-circuit/laboratoriumwaarden/ Mijn amh was in sept 2015 0,5 En mijn fsh was 9,4
Hmmmm vorige keren wel moeten wachten 1,5 dag herinner me ineens maarja misschien is het nu anders! Zou wel fijn zijn, want dan weet je het gewoon echt zeker en anders dan weet je ook dat je wachten moet op die onttrekkingsbloeding. Het is het een of het ander
Dank je wel voor de informatie maar ik wacht eerst af wat de bloedtest doet en dan ga ik hier achteraan als ik niet zwanger ben want die streepjes zijn me toch te duidelijk.... wil dan ook weten wat het dan wel is.
Misschien even verwarring dames. Maar iemand vroeg mij ook nog een zwangerschapstest van action te doen. Of die ook opgelopen waren. En ja klopt die is ook opgelopen. Dus deed net een nieuw testje maar ik wilde die andere twee erbij doen maar schoof ze bij elkaar, ja wist ik veel dat die nattigheid gaat doorgeven pffffff en had ze al geplakt netjes op papier haal ik hem er snel af vliegen die dingetjes die op de testjes zitten eraf pffffff mennn dus ik heb hem geplakt misschien lijkt ie nep zo maar het gaat om het streepje die je nu wel kan zien (hoop ik na het uploaden). Bij deze meid.
Nou als dit niet zwanger is dan weet ik t ook niet meer.. Kan je ook zwanger worden tijdens de prikpil Ja dus blijkbaar
Vreemd he wijffie, maar wil wel ff voor de zekerheid die bloedtest laten doen want ja...... te vaak teleurgesteld, ofzo.
Dit vond ik op internet over zwanger worden met de prikpil Zwangerschap De kans om zwanger te worden is tijdens gebruik van de prikpil erg klein, net zo klein als tijdens gebruik van de gewone pil (kleiner dan 1%). Na het stoppen van de prikpil duurt het gemiddeld 5-7 maanden voor de menstruatie weer terugkeert en je dus weer vruchtbaar bent. Na gebruik van de gewone pil duurt het gemiddeld 3-5 maanden voor je weer normaal vruchtbaar bent. Bij de prikpil moet je niet vergeten dat na de laatste injectie de werkzame stof eerst nog drie maanden je lichaam is. Na de laatste injectie zal het dus 8-10 maanden gemiddeld duren voor je weer normaal vruchtbaar bent.(bron mens en gezondheid)
ja ik weet het en daarom ben ik voorzichtig met wat dan ook te denken ook al is het mij een keer overkomen dwars er doorheen zoals ik al vertelde...
Ik ga om half acht weg en 0800 uur prikken. Zal niet vergeten te vragen wanneer ik de uitslag zal krijgen.