Nee nog geen uitslag bekend, stond nog in het digi postvak om bekeken te worden door de huisarts. Ik moet na 16.00 uur terug bellen...heb ik weer...........ga paar boodschappen doen pfffffff
Apart dat de assistent wel de oude uitslagen mag doorgeven maar niet de nieuwe. Ze kan toch zeggen of het negatief of positief is en dat de daadwerkelijke cijfers door de huisarts zelf worden doorgegeven.
RoGiJuli, dat mogen ze niet. Ze zei dat de huisarts háár moet informeren wat ze tegen mij moet zeggen. Dus ja..........noujaaaaaaaaaaa in ieder geval RoGiJuLi krijg ik de uitslag vandaag nog te horen en niet morgen of zelfs maandag
Ik had hetzelfde hoor, moest wachten op de uitslag van de gyn, assistentes hebben me dat nooit doorgegeven Spannend meid ik duim nog steeds voor je
Pfff wat balen moet je nog langer wachten maar idd beter dan morgen of maandag! Sterkte meid nog een 55 min 😂
Ja best wel spannend en ik ga nu weer aftellen want een uur is al om en nog 55 minuten te gaan ... ik tel af! hahaha wat een gedoe he...
Meiden ik heb de uitslag binnen. Van de lager dan 0,1 waarde is hij nu 0,7 waarde. Maar de huisarts zegt niet zwanger.
Wat jammer! Zijn je testen, na de bloedafname nog opgelopen? Anders zou ik pleiten voor herhaling van de bloedtest
Ik heb het volgende gevonden op internet: Bloedtest Een bloedtest kan je niet zelf uitvoeren maar wordt gedaan door de arts. Een bloedtest kan een lagere HCG-waarde meten. Voor een bloedtest worden de volgende uitslagen gehanteerd: Minder dan 5: niet zwanger Tussen de 5 en 25: zwanger, maar deze kan nog eindigen in een miskraam Boven de 25: positieve uitslag: zwanger Daarnaast wordt er vaak meerdere malen getest om te bekijken of het HCG voldoende verdubbeld. Niet iedereen komt voor een bloedtest in aanmerking. Bespreek dit met je arts. Ik ga maandag naar de huisarts toe (een vervangende wel) en ga vragen stellen. Kan volgende week altijd nog een testje doen ofzo, kijken of ie nog meer is opgelopen... Las ook op internet dat je nog pril zwanger kan zijn, maar dat het tijd heeft om op te lopen. Of dat je hcg te weinig aanmaakt. En dat laatste heb ik wel eerder gehad. Bloedtest Een bloedtest kan je niet zelf uitvoeren maar wordt gedaan door de arts. Een bloedtest kan een lagere HCG-waarde meten. Voor een bloedtest worden de volgende uitslagen gehanteerd: Minder dan 5: niet zwanger Tussen de 5 en 25: zwanger, maar deze kan nog eindigen in een miskraam Boven de 25: positieve uitslag: zwanger Daarnaast wordt er vaak meerdere malen getest om te bekijken of het HCG voldoende verdubbeld. Niet iedereen komt voor een bloedtest in aanmerking. Bespreek dit met je arts.
Pfff wat jammer meid. Ik denk dat je er toch wel vanuit moet gaan dat je niet zwanger bent. Een betrouwbaardere test dan een bloedtest is er geloof ik niet