Afwachten dan wat de huisarts zal zeggen ik denk dat die idd zal zeggen dat je moet wachten tot je ontrekkingabloeding. Ik moet wel zeggen het feit dat na het spoelen van de laatste test er niks meer stond dat het een bewijs is dat het indrogers waren. Anders bleven ze wel staan. Die andere testen zei ik al heb ik al zo vaak gehad en bleken echt vals
Toch valse strepen dus. Nu er vanuit gaan dat je echt niet zwanger bent en wachten op je onttrekkingsbloeding. Succes
0.7 is echt niet zwanger meis, zelfs niet een beetje. Jammer! Gewoon rustig je menstruatie afwachten en vanaf dan kun je ovu testen doen om je ei op te sporen. Dan weet je ook zeker wanneer je er ongeveer een test tegenaan kunt gooien met een betrouwbare uitslag
Hmm, en welke test is betrouwbaar voor mij denk je nu Shart? Ik heb kruidvat test gedaan, Big Bazar en de Action. Nou, met zulke strepen erop vertrouw ik ze alle drie niet meer nu.
Ik denk dat je echt voor een met een hoog hcg gehalte moet gaan in jouw geval. Bijv. digitale cb maar zijn wel prijzig. Of pas als positief zien als ze knallen.... Vind nog steeds frappant dat ze wel opliepen zo apart. Heel veel sterkte lieverd en hopelijk snel een knaller
Ik heb ook maanden zulke strepen gehad zelfs dagen zoveel duidelijker dat ik dacht ja ik ben zwanger werd dan gewoon keihard ongesteld of na bloedonderzoek bleek dat ik dus ook niet zwanger was! Maar geloof op het moment dat ik met deze zwangerschap een test deed dacht ik..... Zie dit is toch een ander streepje dan ik gewend ben... Ze waren rozer! Dus je kan prima de Kruidvat of action gebruiken maar dan moet je per dag aanzienlijk verschil zien en zelfs na max 5 dagen een duidelijke tweede roze streep hebben. Blijft hij dan vaag dan zijn het gewoon indrogers! Het beste voor nu wachten op je bloeding en dan als je gaat testen pas op of na NOd dan heb je 100 procent zeker geen tuurstreepje en heb je meer zekerheid! Ik hoop dat je snel zwanger bent. Probeer het wat los te laten.....
Ik denk dat elke test BINNEN de tijd betrouwbaar is,en je moet stoppen met experimenten om streepjes erop te krijgen.
HCG was 0.7...heel erg normaal dus voor een niet zwangere.Daar kwamen de streepjes in ieder geval niet van.Ik zie daarom geen reden dat ze een test die ongevoeliger is zou moeten gebruiken.De test op de juiste manier gebruiken,zou ik aanraden.
Een waarde van 0.7 is echt niet zwanger, helaas. Die streepjes op de testen waren in elk geval niet van een zwangerschap. Ik zou voorlopig even helemaal niet meer testen en je menstruatie afwachten.
Eerst eisprong opsporen dmv ovu testen of temperaturen. Nadat jr jr eisprong gevonden hebt tel je er 14 dagen bij op en op die dag (en niet een week eerder) gewoon Kruidvat 2v5 gebruiken, binnen 5 minuten de test aflezen en dan weggooien. Ik heb ook vaak 'valse' streepjes gehad, maar die kwamen dan pas na afleestijd, liepen niet op, waren grijzig of reageerden op een eisprong (toen cyclus nog niet regelmatig was) als je een streepje ziet, na 2 dagen herhalen met HETZELFDE merk test en dan moet er duidelijk verschil te zien zijn. Als dat zo is pak je weer 2 dagen later een cb digitaal en als ook die zwanger zegt dan is het echt zo Ik duim dat het snel zo mag zijn!
Je vergeet aan het begin,wachten tot je prikpil uitgewerkt is,dan wachten op je ontrekkingsbloeding...daarna gaat jou verhaal van start
Jammer Suzy, echt heel jammer. Hopelijk snel een onttrekkingsbloeding en dan na paar weken een positieve test in je handen.
Dat is jammer, aan je berichten te lezen had je erg gehoopt zwanger te zijn. Met een waarde van 0,7 ben je helaas echt niet zwanger, ook niet pril. Dan zou je waarde tussen de 5 en de 50 moeten liggen. Een waarde van minimaal 50 wordt in ons ziekenhuis als een doorgaande zwangerschap beschouwd. Alles beneden de 5 betekent niet zwanger. In je bloed kun je een week na de eisprong al zien of er iets gaande is, op dat moment kun je nog geen urinetesten doen. Met zo'n lage waarde in je bloed kun je geen echte positieve streepjes plassen. Er is niks aan HCG waar je testen op gereageerd kunnen hebben. Je testen moeten dus vals-positief en/of indrogers zijn geweest. Je testen liepen ook niet op, terwijl HCG om de dag verdubbelt. Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt, succes!
Ik volg de rest; deze waarde is helaas veel te laag om pril zwanger te zijn. Even afwachten op je onttrekkingsbloeding (hopelijk komt die snel) en dan kan je aan de slag met ovulatietesten etc.! Veel succes!
Wachten op je ontrekkingsbloeding idd. Ik heb 13 mei 2015 me laatste prikpil laten zetten die was dus 13 aug uitgewerkt, en kreeg 30 maart 2016 pas me eerste menstruatie. Nu zit ik momenteel op dag 30 van me cyclus en nog geen menstruatie te bekennen! Je lichaam doet er ontzettend lang over om weer een regelmatige cyclyd te krijgen na de prikpil!