Ik hoop het voor je maar ik vind de streep nogal raar. Waar is die duidelijke van gisteren (die ik had bewerkt)?? Dat is niet de bovenste lijkt mij. Als je ook een streep op de kv krijgt (die nu echt zou moeten knallen) geloof ik er ook wel in
Deze is niet van gisteren maar van vrijdag staat erop. En de streep is toch erg duidelijk niks raars aan? Heb zoveel testen gezien die als ze licht zijn niet helemaal effen zijn vooral bij kruidvat en daar zie ik deze opmerkingen niet. Maar plas zelf juist streepjes op de kruidvat ben er, als enige hier denk ik hhhhh, niet zo een fan van. Maar eerlijk is eerlijk hij is duidelijk opgelopen
Hij is sowieso opgelopen. Ik sta er iets hoopvoller in nu. Had je hele topic gelezen en twijfelde zelf ook doordat je met koffiefilters aan het experimenteren was.. maar hopelijk loopt ie nog nog meer op. Succes
Dank jullie wel voor de positieve reacties. Ik laat me verder niet uit of dit nu van een mogelijke zwangerschap is of niet... En ja, ik blijf wel En fijn dat jullie het ook zien dat ie toch donkerder is geworden.
Nou ben ook een streepjesplasser hoor. Vanochtend weet streepje op de kv.. Ik weet niet of het op de upload te zien is. In het echt staat hij er echt wel. (Ga overigens niet ervanuit dat ik zwanger ben hoor)
Vervelend hè. Ik zie deze toch zonder erg moeilijk te doen. Mijn 'atreepjes' zijn meestal grijzig/wittig. Hoe is deze in het echt? Vandaag is je nod toch? Hoop dat dit het begin van een echte knaller dit x.
Vandaag inderdaad nod. Maar zie mijn temp kaartje. Niet hoopvol. Ik had vrijdag vreselijke ongi pijnen. Ging ervanuit dat het nu zou komen. Maar niks. Gisterenmiddag een beetje slijm met roze bloed. Toen dacht ik dat het zou komen. Weer niks. Nu nog steeds niet door gebroken, alleen wat roze bij afvegen. Ik had de hoop op een late innesteling, maar in combi met de temp denk ik dat het er echt aan gaat komen. Verklaart nog steeds niet dat streepje op de test... Afwachten dus.
Heb zelf geen verstand van tempen....moet stijgen of gelijk blijven ofzo? Ja afwachten idd. Dat is zo vervelend met streepjes plassen ook dan ga je toch denken. Moet zeggen deze ronde dat raak was had ik zelf maandags roze/rood verlies en negatieve test, na ja zo een streepje die ik standaard heb, de dag ervoor. En vrijdags duidelijk positieve test terwijl ik echt dacht dat ik pngi ging worden. Lichaam houdt je soms goed voor de gek. Hoop dat je snel een duidelijke posi test in handen mag hebben <3
Suzy wat fijn meid dat ie opgelopen is!! Ik hoop voor je op n echte knaller komende week, en op n mooi plakbeebje! Tis je van harte gegund!
Dank je wel Kersje, voor je fijne wensen. Ik test in de middag lichter dan na 19.00 - (eerste plas) tot 04.00 uur. Maar streep staat er wel duidelijk en mooi ook. Alleen zoals ik al zei lichter dan na die 1900 uur. Ga nu stoppen met testen en misschien over 3-4 dagen weer testen.
Even spammen (mag wel in mijn eigen topic). Deze is lichter dan 's avonds- eerste plas-van de nacht. Maar het streepje is er wel...
Dit is geen action maar een big bazaar. Ts, ga je nog een kv doen?? Heb vd big bazaar testen meerdere valse resultaten gezien helaas.
Deze test is helaas wel heel erg ingedroogd, zie ik. Heb je ook een "verse foto" Suzy? Pas dan zou ik er iets over durven zeggen. Deze lijntjes heb ik namelijk zelf na opdrogen zó vaak gehad! (Ik heb door mijn pcos verhoogde waarden HCG, zoals sommige vrouwen in de overgang ook hebben, en plaste dus heel vaak streepjes). Hoop het van harte voor je en ben heel benieuwd!