Ouder worden en verhoging van hCG hormoon???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzy009, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Nee RoGiJuLi heb ik niet gedaan.
    Want ik heb helemaal geen (vroege) overgangsverschijnselen.

2. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dus eerst allerlei rare uitspraken, wat helemaal niet klopt!
    En ik deed een andere test op aanraden van iemand!

Nu wordt ik afgeschilderd dat ik iemand anders zou zijn Pipo je durft wel!!!

En dan word ik ook nog niet eens geloofd (zou zomaar kunnen he?) dat dit mijn eigen testjes niet zijn... bah bah.

Nouja, ik laat me niet meer wegjagen, en ik zal eerst eens kijken over 3 dagen wat big bazar doet (heb ik nu dan zo in mijn hoofd zitten) en inderdaad misschien nog een ander testje maar welke (kruidvat zeggen jullie?) weet ik nog niet.

Fijne avond dames/meiden.

3. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ja, goed voorstel! Voorop gesteld zou ik het namelijk prachtig voor je vinden als je zwanger blijkt Suzy. Met een KV-test en een timertje heb je binnen no-time je gelijk gehaald! Zou lekker zijn toch? 😊

4. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Trouwens Pipo, waarom zou ik nu onder mijn eigen naam terug gekomen zijn dan? Dan had ik dat ook kunnen veranderen.
    Lekker hoor mijn naam zwart maken, heb je niets beters te doen ofzo?

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik schilder je niet af als iemand anders,maar als steeds dezelfde;)

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik hoop het ook oprecht voor haar,laat dat duidelijk zijn.

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk persoonlijk, omdat mensen in je berichtgeschiedenis gingen kijken,en dat beviel je niet;)

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    #128 Pipo30, 24 apr 2016
    Laatst bewerkt: 24 apr 2016
    Welke uitspraken kloppen niet?

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben ook gewoon benieuwd naar de kruidvattest... Maak daar even een foto van morgen en dan is toch alles in kannen en kruiken? ;)

10. louan

louan Niet meer actief

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat Suzy iemand anders was hoor..voordat Pipo ermee kwam. Het is eigenlijk overduidelijk...

En dan ben ik nog maar een meelezer

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik wacht nog steeds...

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Kan je lang wachten denk ik :p:p:p:p

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat weet ik wel zeker:D

14. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Get wat n discussie zeg.

Ts ik vind je laatste testen erg duidelijk! Gefeliciteerd hoor!

15. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vind echt niet normaal hoe hier met elkaar om gegaan word.... zo jammer. Zijn toch allemaal met dezelfde wens hier en de 1 heeft meer verstand dan de ander over bepaalde zaken. Dan kan iets nog verkeerd over komen.

En mbt de big bazar die had ik haar geadviseerd omdat ik erg positief over ze ben. Werden snel licht met miskraam daarna goed negatief geen tuurstreepjes en toen weer zwanger was gelijk duidelijk gekleurde lijn. Met kruidvat heb ik 9 vd 10 wittige/grijzige lijnen wat ik zelf niet fijn vind. Dacht bij haar kv dat toen ook te zien en adviseerde haar deze ivm mijn ervaring.

Hoe dan ook het lijkt nu wel een topic te worden met achterdocht en slechte vermoedens jegens iemand en vind dat vrij kinderachtig. Ik heb geleerd van het goede uit te gaan. En denk dat jullie misschien morgen zelfs al een kruidvat test zullen zien van haar. Waarom zou ze dat niet doen.

Be nice,be positive houdt het veel leuker. Want vind jullie lieve meiden maar topicstarter ook.

16. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Niet normaal idd

17. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Heb ook al veel van ts gelezen maar nog nooit gereageerd.

Normaal ga ik ook altijd van t goede van mensen uit maar zoals bijv. In het laat je buikje zien topic, hier liet iemand al weken foto's zien die vervolgens van een meid uit t buitenland waren en van jaren geleden ben ik ook wat voorzichtiger.

Ik hoop voor ts dat ze zwanger is, laten we dat voorop stellen.

Maar de manier van schrijven en niet alleen hier maar ook in andere topics doet me erg twijfelen aan de echtheid. Maar he wie weet hebben wij het allemaal fout.

Ik snap trouwens als je alleen dit topic hebt gelezen dat sommige meiden wat fel over lijken te komen maar dat is alleen mar een gevolg van de verhalen van ts.

18. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Niet normaal hoe hier over mensen wordt gesproken. Echt walgelijk!
    Jullie kunnen het wel raar vinden wat Suzy blijkbaar allemaal zegt, doet en welke topics dat ze opent. Ik vind degene die hier zo op reageren minstens zo erg!

En wat die testen betreft: ik word 41, ik was onverwacht zwanger in okt, ben dus niet in de overgang, nog klachten w.b. Overgang en test ook steeds (positieve) streepjes op testen als big bazaar en kv.
    Wil ze hier best showen hoor. Maar weet nu al dat er weer mensen zijn die zeggen: ik zie niks, negatief en blablabla. Ik beweer nl. Niet zwanger te zijn (suzy volgens mij ook niet), maar zie die rot strepen wel steeds.

Er wordt hier echter steeds een andere draai aan het verhaal gegeven. Misselijkmakend gewoon!

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind het juist heel erg voor mensen zoals jij,die haar steeds proberen te helpen en haar geloven,dat zij zo met mensen omgaat.
    En dat bedoel ik positief naar jou toe.Want ik vind je oprecht heel lief reageren altijd,en tegen iedereen.Maar deze ts,geloof me,verdiend dit niet.

20. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou dat vind ik dan wel weer heel lief van jou dat je dat zegt!
    Ik probeer gewoon iedereen in zijn waarde te laten. Niet te oordelen. Weet hoe onzeker je je kan voelen. En dat die onzekerheid door sommige reacties (hoe goed bedoeld ook) soms alleen maar erger wordt.

Persoonlijk heb ik niet alle topics van ts gelezen. Kan daar dus niet over oordelen. Maar ik ben op dit forum gekomen om herkenning te vinden. Het is niet aan mij om mensen te verdenken van leugens, valse namen of wat dan ook. Iedereen heeft hier een andere naam. Juist om herkenning te voorkomen. als ts onder 4 nanen wil schrijven (ik noem maar iets) is dat toch aan haar?

Deel Deze Pagina