Dan toch maar politie bellen ?

Discussion in 'De lounge' started by Imensa, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Een tijdje geleden heb ik al eens een topic geopend over mijn buren.
    Ze veroorzaken behoorlijk wat overlast. In het bijzonder mijn buurmeisje.

Ze wil dj worden, heeft een amateuristisch apparaat gekocht en is dus dagen achter elkaar aan het muziek mixen. Draagt geen koptelefoon, en volume/bass staan op standje hoog.

Nu heb ik haar ondertussen al 4maal aangesproken op haar gedrag. Dat het erg gehorige huizen zijn en ik het nu ondertussen best vervelend begin te vinden dat ik heel de dag/avond in de herrie zit. (mijn zoontje danst op haar muziek als we boven zijn:))

Vaak gaat het dan een week goed en vervolgens begint het weer van voor af aan.
    Nu was het een aantal weken stil dus dacht er eindelijk van verlost te zijn. Helaas zit ik vanaf maandag weer constant in de herrie.

Ik weet eigenlijk niet wat ik nu nog mee aan moet. Het is een dame van 17 jaar. Moet ik misschien eerst haar moeder erop aan spreken? Of zal ik de politie gaan bellen op de hoop dat ze daar van schrikt.

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik zal haar moeder aanspreken. Als je er met haar niet uitkomt en je belt de politie overval je de moeder daar ook mee. Ik had het wel gewaardeerd als buren mij aanspraken over mijn nog thuis wonende kinderen eigenlijk... Het is mijn huis mijn regels en als er overlast is is het dus mijn pakkie-an.

Als dat op niets uitloopt dan maar de politie ja...

of mee dansen met je zoontje haha

3. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik zou eerst de moeder aanspreken. Naar mijn weten doet de politie hier ook niet heel veel mee, maar je zou wel tegen de moeder kunnen zeggen dat mocht je er weer te veel overlast door hebben, dat je dan genoodzaakt bent om de politie te bellen.

Succes, uit ervaring weet ik dat dit je hele dag kan verpesten!

4. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik zou haar moeder een keer aanspreken en als het dan niet over is de politie bellen.

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ik zou het eerst met haar moeder bespreken, en er subtiel bij vermelden dat het btoch jammer zou zijn als de politie hierin zou moeten bemiddelen. Wss dat dat helpt. Zo niet, tja alsnog bellen, je hebt ze dan immers al gewaarschuwd.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Eerst mams aanspreken en als dat niet helpt. Aangezien mams ook vaak niet thuis is overdag melding van overlast maken.

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Jij weet er natuurlijk al iets meer vanaf. Idd moeders is niet vaak thuis. Denk dat daar het probleem ook ligt;) Daarbij is ze nogal eigenwijs en luisteren is niet haar sterkste punt.

We gaan dan toch eerst maar de moeder erop aanspreken.

8. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Misschien een koptelefoon cadeau geven die er op past?:p

Natuurlijk even de moeder er op aanspreken, die weet misschien niet eens dat haar dochter zoveel herrie maakt.

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Toen ik nog thuis woonde hadden we een buurjongen die drummer wilde worden. Er is toen afgesproken dat hij eind van de middag 1 uurtje mocht drummen en de rest van de dag niet. Ook voor zijn ouders wel prettig ;)
    Wellicht is dat een idee?

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Die zat erbij ;) haar moeder vertelde ons dat we ons geen zorgen hoefde te maken over de volume er zat immers een koptelefoon bij ;)

En ik heb haar ook al eens gevraagd waarom ze die niet gebruikte.
    Maar daar kreeg ik geen zinnig antwoord op.

Gisteravond was moeder ook gewoon aanwezig, toen werd er tot half 10 harde muziek gedraaid.

kan me niet voorstellen dat je dat als moederszijde goedkeurt.

11. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zou ze er samen op aanspreken, eventueel afspraken op papier zetten wanneer ze wel/niet met haar hobby bezig gaat. Eventueel door beide partijen laten ondertekenen.
    Ook duidelijk maken dat wanneer ze zich niet aan de afspraken houd, je de politie gaat bellen.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

of gewoon mams uitnodigen bij jouw thuis als dochter bezig is. Want het is echt absurd hoeveel geluid jij hoort.

t is gewoon alsof je in een voorcafe staat en binnen een zwaar belabberde dj staat te draaien.

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Is toch geweldig mooie muziek hihih ;) zal vanavond het opgenomen stukje wat ik je net stuurde laten horen. Volgens mij moet dat voldoende zijn.

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dat lijkt me wel. Mijn man had de stekker er bij gaar uitgetrokken en hem pas terug gegeven als moeders thuis was. Tjeez herrie.

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik zou de moeder aanspreken en uitnodigen om bij jouw thuis te komen luisteren. Prima dat haar dochter dj wil worden maar daar hoef jij geen last van te hebben.

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    vreselijk irritant he? wij hadden een buurjongen die aan het oefenen was om hollands next volkszanger te worden.. en dus elke dag/avond jantje smit etc. aan het meegalmen was :p

wij hebben toen zn moeder erop aangesproken, bedoel oefenen moet kunnen maar het is niet de bedoeling dat je niet eens rustig zonder lawaai in je eigen huis kan zitten!

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst moeder bellen en anders de wijkagent!

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Eerst moeder en dan de politie. Ik zou moeders ook subtiel vermelden dat je de politie belt als er niets veranderd.

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

We gaan vanavond heen. Ik heb geluidsopnames dus die zal ik laten horen.
    Zit nog steeds in de herrie:(

20. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Wie niet luisteren wil moet maar voelen ;)

Share This Page