Normale 10-minutengesprekjes gaat meestal 1 van ons. Wie dat is, is afhankelijk van het tijdstip waarop het gepland kan worden en onze werktijden. Wanneer er 'iets aan de hand is', dan regelen we wel dat we samen kunnen gaan. Zo hebben we extra gesprekken gehad over oudste zijn buikpijn, en daar waren we dus samen bij. Mijn man en ik zijn ook ongeveer gelijkwaardig betrokken bij school, kwa halen en brengen en contact met de juffen. Ik vind dat belangrijk dat hij daar ook zijn deel in heeft. Hij zou bij mij niet moeten aankomen met 'dat interesseert mij niet, of ik vind er geen klap aan' Gaat over je eigen kind!
Hm ik zit te wachten op een smsje met hoe het rapport was Maar het is inmiddels al half uur na het gesprek dus ik vermoed dat dochterlief het vanavond zelf gaat laten zien
Eerste keer bij zoon zijn we samen geweest en nu meestal alleen. Voor dochter moeten we volgende week voor het eerst en dan ga ik ook alleen. Zo'n gedoe anders met oppas regelen.
Mja dat is het he.. Wij gaan ook liever samen. Maar echt practisch is het niet dus doorgaans gaan we om en om