Beste meiden, Voor een vriendin van mij ben ik op zoek naar dit knuffeltje (zie afbeelding) haar zoontje zag het knuffeltje bij een visitebezoek en was meteen verliefd.... vastpakken, brabbelen alles!! Het is zelfs nu zo erg dat popje overal mee naartoe moet en zelfs mee moet slapen. Wie o wie kan haar helpen met een 2e en het liefst zelfs 3e popje??? Groetjes Heppiedepeppie
Heb mijn vriendin net gesproken het schijnt om een beertje van Nicotoy te gaan. Ze heeft er nu 1 gevonden op marktplaats maar diegene heeft nog geen reactie gegeven en ze is op zoek naar meerdere exemplaren zodat ook de opa's en oma's er 1 hebben in geval van nood.
Het lijkt op een kermisknuffel, daar heb je ook een site van als het goed is... Succes met zoeken iig!
De knuffels van Nicotoy worden op marktplaats aangeboden. Deze zijn nieuw van een of meerdere handelaren.
Ik zou Nicotoy een mailtje sturen met een foto van de beer en de vraag of ze hem nog hebben. Of misschien dat ze weten waar hij te koop is. S6!
Dank je wel voor de reacties!! Heb het allemaal doorgegeven aan mijn vriendin en die heeft op Marktplaats gekeken (was er 1 bij) en die heeft ze gemaild en ook Nicotoy heeft ze een mail gestuurd. Dank jullie wel iedereen!! Hopelijk heeft haar kleine man zometeen een aantal meneer Beers erbij