Hallo Allemaal! Mijn dochter wordt over 2 weken 2 jaar, en nu wil ik zo'n grote fototaart bij de hema bestellen. Er staat op de website dat deze voor 30 personen is, maar wie heeft er ervaring mee hoeveel stukjes haal je er nou echt uit? Had vorig jaar ook veels te veel taart aangezien ze van wel erg grote stukken per persoon uitgaan. Was wel geen taart van de hema, dus weet niet hoe de stukjes daar vallen.. Ik verwacht max 50 personen dus zou ik er genoeg aan hebben 1 zo'n taart te bestellen en bijv nog 10 kleine tompoesjes met foto? alvast bedankt!
Ik vind juist dat ze die taarten heel krap berekenen. Als er staat voor 30 personen kan je wel uitgaan voor max. 20 personen. Ik zou dus gewoon voor 50 personen 2 taarten bestellen, hoef je niet van die "Haagsche" stukjes af te snijden en kunnen mensen ook een tweede stuk krijgen als ze willen.
Het ligt eraan hoe groot je de stukken maakt. Mijn zus had laatst ook zo'n taart en volgens mij had zij er 23 stukken uit gekregen, maar dan hadden sommige wel een groot stuk
Die is echt voor 30 personen, bij minder stukjes krijgen mensen wel erg grote hompen. En bij meer stukjes kijken ze het bij elkaar van het bord.
Ze hebben er ook voor 15 pers. Als ik die van 30 pers en die van 15 pers neem, dan heb ik voor 45 pers. Ik ben uitgegaan van 50 pers. max als echt iedereen komt incl kleine kinderen. Maar ervaring door de jaren leert dat er altijd wel iemand niet komt of geen taart hoeft. Hopelijk heb ik dan genoeg, die fototompoesjes zijn ook wel leuk! Misschien neem ik die er nog bij..
wij hadden vorig jaar die van 15 personen en dat ging er makkelijk uit dus ik denk dat de 30 ook wel makkelijk te doen is. Mensen hoeven ook geen hompen taart een klein stukje is iedereen wel blij mee. die fotomoesjes zijn ook heel leuk!!
De HEMA taart van 30 pers is echt 30 pers, Wij halen dat gemakkelijk uit, soms zelfs meer omdat sommige geen groot stuk willen...
30 personen zijn wel grote stukken hoor ! snij ze hier vaak wat kleiner en haal er dan een stuk of 8 a 10 extra uit ( kids geef ik sowieso maar een klein stukje ipv een groot brok )
Wij hadden die van 30 personen 2 jaar geleden met Milans verjaardag ook, erg leuk is die! Wij hadden er echt maar 30 stukken uitgekregen, dan heb je mooie porties vind ik.
anders haal je voor de zekerheid nog een diepvries taart mocht je echt te weinig hebben heb je die zo ontdooit. zoeen heb ik standaard in de vriezer voor onverwacht bezoek....