Hier kost het 25,- per jaar. Ik krijg 2,50 korting, omdat het er drie zijn. Vanaf 4 kinderen krijg je zelfs 7,50 aan korting Schoolreis is apart, meestal rond de 25,-
Ik betaal 40 euro per kind, dit is inclusief het schoolreisje. In groep 8 moet je nog wel een bijdrage voor het kamp extra betalen. Ik vind het echt een koopje.
Hier is het totale bedrag ongeveer 72 euro. Dat is voor overblijfkosten, vrijwillige ouder bijdrage en het schoolreisje. Vind het op zich wel een mooi bedrag Oh en dit is ook een Montessori school met veel activiteiten etc.
Maar het is niet voor niets vrijwillige ouder bijdrage toch, dus je hoeft het niet perse te betalen. Op de vorige school waar mijn zoontje heeft gezeten hebben wij niks betaald. We gingen toen bijna verhuizen dus ja waarom dan 25 euro betalen. (was ook nog eens een slechte school waar we later achter kwamen)
Hier is het alleen de Montessori school waar je zo'n groot bedrag betaald. Ging er daarom vanuit dat die bij Montessori onderwijs zou horen, maar zo te lezen is dat dus zeker niet overal het geval... Misschien is de ene wel gemeentelijk gesubsidieerd en de andere niet? Geen idee... Zelf net de rekening binnen, en is 60 euro. Ook geheel vrijwillig maar betaal dat uiteraard gewoon. Zoals iemand anders al zegt, is toch niets in vergelijking met de psz.
29. Schoolreis staat daar los van omdat nog niet zeker is of ze op schoolreis gaan of op school iets leuks gaan doen. Vorig jaar was de schoolreis 15. Dit is inclusief alle dagen overblijven en bijkomende activiteiten
Wij betalen 20 euro per kind, ongeacht of het er 1 of 6 zijn. Schoolreisje moet apart betaald worden, maar ze gaan alleen in groep 4 en 6 op schoolreis. In groep 8 moet het kamp ook apart betaald worden.
25 euro per kind Inc schoolreisje. Dit jaar 5 euro omhoog omdat vorig jaar maar zo'n 60 % had betaald beetje jammer en ook zielig dat niet iedereen dit betaald. De 60% was Inc die betaalde via stichting leergeld. De school sluit geen kinderen buiten als ze niet betalen. Vind ik netjes maar zo prikkel je de ouders ook niet om te betalen Tuurlijk zijn er die echt niet kunnen betalen en te veel verdienen voor stichting leergeld maar je kunt een betaalregeling etc treffen dus er zijn genoeg opties
Bij onze school gaan kinderen niet mee op schoolreis als ze niet betalen. Voor andere activiteiten worden ze niet uitgesloten, dat kun je niet maken. (alle kids een cadeautje van de Sint, op een enkeling na.) Wij hebben wel een anonieme weldoener die altijd een paar keer het bedrag overboekt. Voor de kinderen die tussen wal-en-schip vallen wat betreft stichting Leergeld.