Ik vroeg me af of jullie kindjes ook zo ontzettend moe zijn na een dag KDV of bij de oppas. Ik werk ma/ di/ do en ze gaat 2 dagen naar het KDV en 1 dag om en om naar de oma's. Maar ze is zo ontzettend moe aan het einde van de week, op mijn 2 vrije dagen doe ik helemaal niets met haar omdat ze moet bijkomen, ze slaapt dan ook 's middags zo'n 3uur. Terwijl ze ook nachten maakt van 13 uur! Vooral op het KDV zit ze niet stil. Zou ze er nog aan wennen? Of is het gewoon toch te druk voor haar?
Onze dochter is nu 15 maand en gaat vanaf week 10 naar kdv. Ze heeft dit in het begin ook gehad maar nu gaat het super. SOms geeft ze aan dat ze gewoon nog weer naar bed wil laat in de middag en dan gaat ze gewoon weer. Slaapt je dochter nog s middags
Ja ze slaapt ook op het KDV zo'n 1.5 uur nog. Thuis tussen de 2-3 uur. En dan van 19-8 weer. Ze gaat sinds ze 1 is naar het KDV, en sinds november zit ze op de peutergroep, ik heb het idee dat het daar nog te druk voor haar is. Maar ja tussen de baby's is ook niets meer natuurlijk.
Herkenbaar hoor, nou dat moe zijn dan. Quinn is nog steeds gebroken na een dag kdv, en hij gaat sinds hij 4 maanden is. beter door slapen doet hij dan weer net niet, hij heeft moeite met prikkel verwerking. Maar hij vind het geweldig op het kdv, dus ja maak me er neit druk om
Ik vind het erg jammer dat ze op de 2 dagen dat ik er voor haar ben zo moe is, ik hoef dan echt niets te ondernemen, een rondje buiten lopen en that's it. Dat is wel jammer Ikke1981 dat hij er niet meer door slaapt, hoe verwerkt hij die moeheid dan? Ons meisje eet zelfs niets als ze van het kdv is geweest zo moe is ze. Nu eet ze uberhaupt bijna niet 's avonds, maar dat is een ander verhaal
Quinn eet ook nauwelijk in de avond, maar ook een heel andere probleemm heeft denk ik niks met het kdv te maken want op andere dagen heeft hij het ook Quinn word veel wakker, huilen, zo verwerkt hij zijn dag, dat is waar Quinn altijd al last van heeft gehad. Gevoelig manneke. Quinn krijgt er Sleepzz voor, helpt al stukken beter, en sinds hij wat praat kan hij dingen kenbaar maken, heeft tijd nodig. Merk wel op dag 2 van het kdv dat hij wel langer wil slapen hoor, maar half 7 moet ik hem uiterlijk wakker maken helaas.
Iris heeft dat eigenlijk helemaal niet. Die blijft ook alle jaren op de verticale groep. Ik kan me voorstellen dat t ook door de overstap naar de nieuwe groep komt. Lekker laten uitrusten....
ja hier ook, ik werk op madiwo en op donderdag kan ze om 11:00 haar bed al wel in! Vandaag is ze echter helemaal niet moe en heeft ze niet geslapen...
Ik heb geen baan buitenshuis dus Jesse is de hele dag bij mij, in z'n eentje vermaakt hij zich prima. Op zondag, als we naar de kerk gaan, gaat hij daar naar de oppas, waar ongeveer zes tot acht kindjes zijn. Het duurt ongeveer een uur tot vijf kwartier. Maar moe dat hij daarna is! Soms kan hij niet meer eten van vermoeidheid en brengen we hem gelijk door naar bed. Dat zal nog wat worden als hij straks na de zomervakantie naar de peuterspeelzaal gaat.
ze doet veel indrukken op. Is denk ik heel nromaal. Mijn dochter slaapt ook meer na een dagje opvang!
Hier geen kdv, maar 4 ochtenden peuterspeelzaal. Maar Joris doet op die dagen sinds 1,5 week weer een middagdut! Hij deed al vanaf 2,5 geen middagdut meer en nu ineens wel weer. En dat doet hij dus weer sinds hij de overstap heeft gemaakt van 2 ochtenden naar 4 ochtenden. Is onwijs wennen voor mijn kleine mannetje. En dat terwijl het elke ochtend maar 2 uurtjes zijn... Denk dus zelf dat het te maken heeft met de overstap en idd meer drukte. Wie weet went ze er snel aan en is ze niet meer zo moe op de vrije dagen!