In ons nieuwe huis zijn beide trappen bekleed met tapijt, ook de overloop op de eerste verdieping (ca 2 vierkante meter) is ook gestoffeerd. Op beide trappen met overloop, loopt de vloerbedekking mooi door. Nu vind ik deze vloerbedekking qua kleur (roestbruin) zeer mooi bij de natuurstenen tegels in de hal passen. Alleen zitten er wel allemaal wat vlekjes op. Ik heb al gekeken, maar kan bij de wat goedkopere zaken nergens dezelfde kleur vloerbedekking vinden. En om het opnieuw met een andere kleur te stofferen vind ik jammer, omdat deze kleur zo mooi is. Dus ik heb via de mail contact gezocht met iemand die vloerbedekking reinigt. Deze vraagt voor 2 trappen en de overloop 175 euro. Ik vind de prijs wel meevallen...maar mijn moeder vond het wel wat prijzig. Wat vinden jullie van de prijs? en wordt de vloerbedekking niet sneller vies als je het hebt laten reinigen?
ik heb er eigenlijk geen verstand van, maar toen ik de prijs las dacht ik: Dat valt wel mee.. Maarja, nu ben ik ook een leek in dat soort dingen Misschien kun je andere bedrijven nog bellen/mailen om de prijs te vergelijken?
Ik vind die prijs heel netjes hoor! Daar heb je zeker geen nieuw tapijt voor. Of het sneller vies word, dat denk ik zelf van niet. Wellicht zou je er zo'n beschermende spray over kunnen doen die ook op schoenen en jassen kan, zo'n vuilwerende spray maar als je op de trap en boven geen schoenen draagt word het zowizo niet zo vies lijkt me. Hoewel als ik zie hoeveel troep ik altijd van onze trap afhaal, die is gelakt en kan ik dus met een nat doekje doen. Maar onze kat is dan ook sloddevos nr 1, smeerpoets komt van buiten, loopt naar boven en gaat zich daar liggen wassen
Tuurlijk zullen we wel eens snel met de schoenen aan naar boven gaan...voornamelijk als we wat vergeten zijn ofzo. Maar over het algemeen doen we altijd in de hal onze schoenen uit. Volgens mij zijn er geen andere bedrijven hier in de buurt die het ook doen.