Hallo allemaal! Ik ben ellen, 25 jaar, en heb begin maart met me vriend besloten te proberen een kindje te knutselen. Zou waarschijnlijk toch vrij lang duren aangezien ik 14 jaar lang de pil heb geslikt (hoorde ik van alle kanten) en het is ongelooflijk maar afgelopen dinsdag kan ik er na 2 positieve testen achter dat ik zwanger ben! Eergister verschillende testen gedaan op internet om uit te rekenen hoe ver ik al zou zijn, en ik zit schijnbaar al in me 6e week! Snap er nog helemaal niks van helemaal niet omdat ik zelfs na het stoppen van de pil maar 1 x een beetje ongesteld ben geweest... maar nu heb ik geen flauw idee wat verder te doen.. iemand tips? En is het normaal dat ik veel krampjes heb ik me onderbuik en al een paar weken last van me onderrug heb? Groetjes aan alle (toekomstige) moedersss!!!!
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat het snel kan gaan, daar weet ik alles van. Zoals jij zwanger bent geraakt, zo snel, dat is mij ook gebeurd (na 17 jr pilgebruik) en inmiddels al 4,5 maand moeder van een heerlijke zoon. Het beste kun je even contact opnemen met een verloskundige bij je in de buurt. Die kan je meer info geven. Die kan je ook uitleg geven over de pijn in je onderrug en de krampjes. Heel veel succes en plezier met je zwangerschap!