Willen jullie op Annika stemmen? Je stem telt pas mee als je de bevestigingsmail hebt ontvangen en de link hebt geactiveerd. http://www.toddler.nl/content/fotowedst ... rt=&page=0
ze is een schatje echt waar, alleen doe ik niet mee aan dat stemmen, vind het een beetje onzin allemaal. Wat niet wegneemt dat je super trots op je meid mag zijn! Ze zal later vast een hoop kerels aan de deur hebben staan hihi. succes!
Wat een droppie zeg! Jammer genoeg heb ik ook al op een ander kindje gestemd, al vind ik jouw dochter ook een echte beauty hoor!
sorry ik heb ook besloten niet meer te stemmen. iedere baby is lief en bijzonder, maar krijg laatste tijd steeds vaker verzoeken, waardoor het onschuldige er een beetje af is. ik vind alle babys lief, en wil er geen wedstrijd van maken. de wereld draait al te veel om uiterlijkheden helaas maar, het is wel een schattig poppie hoor
Ik kan nie meer stemmen, heb van de week al een keer gestemd op een ander kindje.. Veel succes dr mee Liefs kiss
Ik had me ook voorgenomen er niet aan mee te doen, maar toen ik deze foto gisteren maakte wilde ik hem gewoon showen.