Heeft iemand ervaring met het volgende?: Onze dochter klaagt al een hele tijd af en aan over buikpijn. Heeft 2x vlak achter elkaar buikgriep gehad, dat wil zeggen ze moest een keer overgeven en daarna was het klaar (2x in 14 dg tijd) En daarna blijft ze af en aan over buikpijn klagen. Op een gegeven moment ook thuis gebleven van school. Wij naar de huisarts want leek me niet normaal. Ze is helemaal nagekeken en nu vond hij haar amandelen veel te groot. Het schijnt dat kinderen daar dus buikpijn van kunnen krijgen als hun amandelen ontstoken zijn. Echter onze dochter heeft dus verder geen keelpijn of slikklachten. Wel eet ze slecht (maar ja dat doen ze allemaal bij fases) ze heeft vaak de mond open voor het ademen, ze snurkt ze is niet heel vaak verkouden ofzo wel paar keer oorontsteking gehad in afgelopen jaar. Maar dus wel de buikpijn en nu sinds gister ook min of meer diarree. Maar goed ik heb het dus over een periode van inmiddels een maand of 2 dat ze af en aan klachten heeft. Zijn doorverwezen naar KNO en daar dus ook geweest afgelopen donderdag. De arts vond het nog niet noodzakelijk dat de amandelen eruit gaan, maar moeten haar in de gaten houden. Als ze meer klachten krijgt aan de bel trekken. Maar ik vind het zo typisch dat ze dus alleen buikpijn klachten heeft, snurkt en veel met open mond doet. Totaal geen keel of verkoudheidsklachten. Heeft iemand dit al eens meegemaakt dat het toen idd die amandelen bleek te zijn??
Ze geven natuurlijk wel een hoop rotzooi af wat her en der klachten kan veroorzaken? Mijn oudste was eigenlijk ook nooit ziek maar snurkte ook heel veel en had altijd haar mond open. Ze at heel slecht en stopte ook steeds met ademen in haar slaap. Praten deed ze ook een beetje vreemd en als dreumes/peuter veel gekwijlt. Bij haar zijn ze er wel uitgehaald ruim een jaar geleden, merk zeker verbetering in alles en vooral in haar energie en eetgedrag.
Nee helemaal niet, mijn middelste dan weer wel en die is 2 maanden na zijn zus geopereerd. De jongste kwijlt ook de hele boel bij elkaar en heeft vaak een snotneus, moet sowieso in maart naar de kinderarts dus ga hem ook nog maar eens na laten kijken. Papa is ook geopereerd dus het zit soort van in de familie haha