Oudere kinderen in peuterbad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Paardenbloem, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Nee, natuurlijk moet je rekening houden. Maar als er wat pubers zijn die een balletje willen overgooien moet ik daar niet gaan klagen over wat spetters. Dat bedoel ik meer :)

Paardenbloem en Fuddey vinden dit leuk.
  2. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Waarschijnlijk hadden die jongens niet eens door dat de kleintjes last van ze hadden. Dus als je dan op een normale toon vraagt of ze rustig willen spelen in het peuterbadje, dan denk ik dat het al genoeg is. Ik snap wel dat je geen zeur wilt zijn, maar de meeste mensen reageren gelukkig helemaal niet zo vervelend als je het normaal vraagt.

Paardenbloem en Mamaa6 vinden dit leuk.
  3. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ik denk ook dat kinderen het vaak zelf niet eens door hebben dat als ze wild doen kleintjes daar last van hebben
    Zelf ervaren ze dat niet zo

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik zou me daar ook aan irriteren.
    Zegt het zwembad personeel daar dan niks van?

Ik zou er wel wat van gezegd hebben als mijn dochter en de andere peuters niet normaal & veilig konden spelen.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Helemaal mee eens, ik ben ook niet zo’n irritante moeder die tussen een balspel door gaat zwemmen met een peuter en dan klagen :D

6. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hahaha! Nee, dat kan ook echt niet :roflmao:

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.740
    113
    Bij wild gedrag zou ik ze ook aanspreken en evt. als ze met hun lange lijven een heel bad overnemen ook. Maar anders zou ik het laten gaan.
    Vandaag ging zoon ook lekker keuvelen in het peuterbad, en af en toe kwamen zijn 3 grote zussen er ook bij. Maar het was rustig en dus plek zat. En ze gingen vooral met hun broertje spelen. In mijn ogen moet dat kunnen. Als het heel druk was geweest, had ik ze waarschijnlijk naar het grote bad gewezen.

8. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    het grote verschil is de manier van gedragen in het peuterbad. met kleine broer/zus spelen of zelf even wennen is heel anders als er doorheen rennen een sliding maken, over het glijbaantje vliegen en dat soort dingen, dat hoort gewoon niet in een baby /peuter bad.

9. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Oh ik erger me daar ook vreselijk aan en in de binnenspeeltuin erger ik me er ook kapot aan.

10. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij hebben in het pierenbadje nooit last van oudere kinderen, die hebben eerder last van dl (die wil nog wel eens lomp doen). Maar als kinderen alle plek voor hun eigen ding opeisen, vraag ik ze wel om dat ff ergens anders te gaan doen.

11. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik had er wel wat van gezegd. Strontvervelend als ze de boel blokkeren voor de kleintjes. Het heet natuurlijk niet voor niets een peuterbad.

Komen ze naderhand weer terug dan had ik de badmeester getipt:thumup:

12. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

De ouders kon ik niet ontdekken nee.. Badmeester was niet in de buurt van dit badje aanwezig.
    Wat jullie zeggen qua rustige oudere broertjes/zusjes of een kind met autisme daar zal ik me ook zeker niet aan ergeren hoor. Maar deze kinderen waren niet rustig en duidelijk ook niet aan het wennen.
    Aanspreken vind ik dan toch lastig juist omdat er een heel publiek van andere ouders zit die allemaal niks zeggen.. En ik heb nogal eens het probleem dat ik heel lang niks zeg en als ik dan zover ben dat het me genoeg irriteert, kom ik nogal bitchy uit de hoek vaak.:oops:

13. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Als oudere kindjes in het peuterbed druk zitten doen, tikkertje ofzo (Veel in en uit rennen) en dit blijven doen.. en mijn kinderen hebben daar last van, vraag ik aan de grotere kinderen of ze rustig in het peuterbed willen spelen, omdat andere kinderen daar laat van hebben.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.964
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Op tijd er iets van zeggen dus. Mooi leerdoel voor jezelf. :thumup:

15. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    ik zeg gewoon "he doen jullie wel een beetje rustig, want dit bad is eigenlijk bedoelt voor de jongere kindjes" Als ze dan toch hier spelen omwille van een klein broertje, stuur je ze zo niet weg, maar heb je er toch wat van gezegd.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    O nee als ik zwem met de kinderen zwem ik met de kinderen. Ben er gewoon bij en speel met ze mee. Vaak ben in ongevraagd oppas omdat ouders hun kleuter achterlaten en ff gaan plassen. Let je toch automatisch op hun kinderen. Dat ze ff vragen van mevrouw wilt u even opletten, moet nodig oké maar ze gaan er echt vanuit dat rest wel oplet ofzo
    Zoontje 9 zwemt niet alleen. Dochtet 10 met a & b gaat echt niet om kleuterbad haha

Riverdale87 vindt dit leuk.
  17. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ik had iets gezegd als :”denk aan de peuters en baby’s!”

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik werk zelf als badjuf in een zwembad. Als wij dit zien of er een melding over krijgen spreek ik die kinderen aan of ze rustig willen doen..2e keer krijgen ze een waarschuwing. 3e x mogen ze niet meer in het peuterbad

19. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    bij ons werden ze dr gewoon uitgebonjourd. Ben je onder de 6 (bij ons is peuters/kleuters)? Nee? Moven! Ze waarschuwen 1x, keer dr na worden ze t complete zwembad uitgezet. Hebben vroeger veel last van overlast door bepaalde groepen heren gehad, die de dames belaagden, sindsdien is er zero tolerance ingesteld. Je gedraagt je of je kunt gaan.

20. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Vreselijk! Dit heb ik tijdens onze vakantie ook meegemaakt ik heb dood geërgerd. Maar niks gezegd het waren er ook te veel om aan te spreken.

Deel Deze Pagina