De preciese reden weet ik niet, maar het had met de hoeveelheid hormonen te maken die zit in zo'n veter, gel of tabletten. Wat naar dat je bevalling op een ks is uitgelopen
De reden dat ze geen gel meer gebruiken is omdat ze dat niet kunnen verwijderen. De ballon kunnen ze eruit halen en de gel niet. Deze uitleg kreeg ik van mijn verloskundige.
Nou ik ben net weer gestript, dus wie weet is het inleiden niet nodig. De meiden slapen vannacht bij opa en oma dus kom maar op baby!
Ligt aan de kinderen en de leeftijd. Mijn dochter hebben we wel verteld dat het niet lang meer duurd maar ga haar geen datum vertellen of zeggen hoeveel nachtjes het duurd....ze maakt zich snel zorgen en is nu al een stuiterbal. Ze weet wel dat als de baby geboren is papa haar van school of bso komt halen om samen naar het ziekenhuis te gaan. Ze weet wel dat de baby en ik in het ziekenhuis 2 nachtjes moeten blijven. Daarnaast is het ook mogelijk bij spoedgevallen dat ik die dag niet eens geholpen wordt en het verschoven wordt naar de volgende dag.........tja kind is dan opgetogen en is er nog geen baby. Ook kan de bevalling eerder beginnen.
Echt? Ik had na 15 uur (waarvan weeënstorm van 12 uur) nog maar 4 cm. Uiteindelijk maar een keizersnede.