Wauw niet verwacht dat we dit konden gaan zeggen maar we zijn zwanger!!!!! na ruim 2 jaar eindelijk een positieve test in mijn handen!!! wauw wauw wauw...
Ik heb ook precies dezelfde test met precies dezelfde uitslag in mijn handen!! Gefeliciteerd meid!! Wat een heerlijk gevoel he?
Jij ook gefeliciteerd!! hahaha ja zeker een goed gevoel maar nog zo ontzettend onwerkelijk....na zo lang bezig zijn en bijna(op een week na) een jaar in het ziekenhuis mogen we eindelijk blij zijn...
lieve allemaal, bedankt voor jullie reacties... kan het nog steeds niet geloven en verwacht gewoon elk moment ongi te worden... hopelijk zinkt het wat in met de echo....
Super gefeliciteerd! Lekker veel testen doen, heb ik toen ook gedaan blijft zooooo leuk dat streepje haha!
Van harte gefeliciteerd probeer te genieten ik weet hoe moeilijk en onwerkelijk het is. Het begint nu pas tot me door te dringen en kan langzaam beginnen met genieten volgende week gaan we naar babypark Heel veel geluk samen. Groetjes Saskia Op naar heel wat prachtige echo's.
Wauw ik ben sprakeloos.. Wat is jullie geduld op de proef gesteld. Geniet van dat kleine wonder in je buik!!