mijn mannetje is 15 jaar ouder hij is 36 en ik 19 maar je ziet het totaal niet aan hem hij lijkt nog net zo als een jonge god
Ik ben 8 jaar jonger dan mijn man! Nu geen groot verschil: 25-33..maar toen we wat kregen met elkaar wel!: 15-23! Was even wennen voor de omgeving, maar voor ons is het nooit een probleem geweest!
Mijn man en ik schelen 15 jaar! Ik ben 27 en hij is dus 42. Helaas zie ik eruit als een kind van 7 (en dat meen ik serieus, ik krijg standaard kleurboekjes met kleurpotloden aangeboden in de KLM, mag sommige restaurants niet in zonder m'n paspoort etc.) en hebben we er daardoor veel last van ! Sommige mensen vragen zelfs aan hem of hij wel weet dat het illegaal is om een relatie te hebben met een minderjarige . Je kiest niet op wie je verliefd wordt maar helaas snappen sommige mensen dat niet. Als mensen weer eens een opmerking over onze relatie maken dan denk ik wel eens bij mezelf: 'Mens, er is zoveel ellende op de wereld, oorlog, kinderen die honger lijden, global warming etc. etc. en dan maak jij je druk om 2 mensen die van elkaar houden?' Maar goed, we zijn al 8 jaar dolgelukkig met elkaar en we hopen ondanks alle negatieve reacties van mensen die we niet kennen, dat we daar nog minstens 50 jaar aan kunnen vastplakken
Mijn man en ik schelen 7 maanden met elkaar: hij is in februari 27 geworden en ik word in september 27.
Mijn man is 11 jaar ouder. Nu merken we niets van het leeftijdsverschil. Ook al zijn broers hebben een vrouw of vriendin die 10 jaar of meer jonger zijn. We zijn een gezellig cluppie samen met zijn allen.
Ik heb ook een jonkie Mijn man word in juli 34, en ik word in september 36 Heerlijk hoor, zo'n jonge vent ( maar eigenlijk zijn we allebei nog piepjong, vind ik ) Leeftijd maakt ook niks uit, als je maar gelukkig bent