mijn partner en ik schelen 4 maanden hij is augustus 1982 geboren en ik januari 1983 geboren. op de andere kant van de wereld ihih
Tussen mij en me man zit 7,5 jaar verschil. Hij is bijna 29 en ik ben 21. Vind het wel wat hebben een oudere man. Soms doet die van mij zo lekker vaderlijk. In het begin was het verschil nog best te merken, maar nu wordt ik zelf ook volwassener en dan merk je dat leeftijdsverschil bijna niet meer vinden wij.
Hier is hubbie-lief 6,5 jaar ouder... Zo merken we het verschil niet echt, maar als hij verhalen verteld (en dat doet ie graag hihi) dan krijg ik standaard de opmerking... ag ja toen ik in Bosnië zat, zat jij nog maar op de basisschool hihihi lol
Mijn man is 7,5 jaar ouder. We hebben elkaar vier jaar geleden leren kennen (ik was toen 31) en voor beide was het de eerste relatie. Dus het heeft even geduurt, maar sinds we elkaar kennen gaat alles in sneltreinvaart.
mijn man is 38 we schelen 7 jaar, zijn al 12 jaar bij elkaar. ik was 18 toen ik hem leerde kennen en 19 toen we wat kregen. Mijn bedoeling was altijd om voor me 30ste 2 kindjes te hebben maar dat is er door omstandigheden niet van gekomen. Nu gaan we voor de 1ste. voor degene met een wat oudere man die al zo richting 40 gaan, hebben jullie niet zoiets van me kind heeft straks een hele oude papa of maakt dat jullie niet uit. grtjes Fleur
mijn man is 38 we schelen 7 jaar, zijn al 12 jaar bij elkaar. ik was 18 toen ik hem leerde kennen en 19 toen we wat kregen. Mijn bedoeling was altijd om voor me 30ste 2 kindjes te hebben maar dat is er door omstandigheden niet van gekomen. Nu gaan we voor de 1ste. voor degene met een wat oudere man die al zo richting 40 gaan, hebben jullie niet zoiets van me kind heeft straks een hele oude papa of maakt dat jullie niet uit. grtjes Fleur
Wij schelen 4 jaar ongeveer. Hij is een maand later dan mij jarig en dan wordt ie 29. Liefs, Duveldraakje
Mijn man en ik schelen ook 8 jaar Ik was 18 en hij 26 toen ik 'm leerde kennen. Hij word deze maand alweer 35 hihihi. En @Fleur76, mijn man heeft dan nog wel 5 jaartjes te gaan totdat hij 40 is maar zie het helemaal niet als een nadeel dat hij een wat "oudere" papa is (voor z'n jongste dan want de oudste is alweer 5) Hij ziet er net zo oud uit als ik (lekker jong dus whaha ) en is in z'n doen en laten dezelfde leeftijd als onze kids hihi Dus hier helemaal geen problemen mee
Mijn mannetje is 2,5 jaar ouder. Mijn ouders scheelden pas echt erg in leeftijd, mijn vader was 38 jaar ouder dan mijn moeder.
Wow Manuela: je vader 38 jaar ouder dan je moeder! Zo'n groot verschil heb ik nog nooit gehoord. Mijn man is 3 jaar jonger dan ik. Ik ben 32, hij 29. Dit jaar kan ik hem dus eindelijk gaan terugpesten dat hij 30 wordt! Dat ik mijn broekie maar eens moet gaan inruilen voor een jonger exemplaar, haha! Het gekke is dat ik er best vaak verraste reacties over hoor. Het schijnt toch 'normaler' te zijn dat de man ouder is dan de vrouw. Ach, we hebben er allebei geen problemen mee en daar gaat het om toch? En mijn ex was weer 10 jaar ouder dan ik dus het kan alle kanten op!