Bij ons scheelt het 6 jaar en 3 maanden. Ik ben 30 (wordt in juli 31) en mijn man is net 37 geworden.
Wow, das een leeftijdsverschil zeg, hoe oud was je moeder toen ze je vader leerde kennen? Hebben ze daar geen problemen mee gehad? En hoe heb jij het ervaren? Je hebt toch een wat oudere pappa zeg maar! Gewoon benieuwd hoor!
mijn antwoord staat er ook niet tussen. Mijn man en ik schelen 13 jaar. ik 24, hij 37. Merken er helemaal niets van. Groetjes
Het lukte me niet om de mogelijkeid "meer dan 10 jaar ouder"nog bij de keuzes te krijgen (misschien is er weol een max aantal keuzes). Dat was nou net waar het me om ging, want mijn hubbie en ik schelen ook meer dan 10 jaar. Voorlopig win ik het nog van jullie. Als mensen horen hoeveel we schelen, denk je pas: "Ja, best veel", maar we merken er verder niets van. Ik gedraag me in ieder geval volwassener. Ook bij ons was ik degene die als eerste over kinderen begon.
Mijn man is 10 jaar ouder dan ik. Ook nooit problemen mee ondervonden, zowel wijzelf niet als de buitenwereld...
Ik ben 24 mijn vriend 27. Maar al wat sommige zeggen die van mij is ook soms net een klein kind haha haha haha
wij schelen 8 jaar en 8 maanden. merk ik niks van hoor mijn ouders schelen 22 jaar en daar ga je nu ze ouder worden het toch aan merken.