De mijne is 15 jaar en een paar maanden ouder dan ik. Ik ben 27, hij 42, en ik zou 'm voor geen goud meer kwijt willen! Ik merk het leeftijdsverschil nergens aan trouwens. We passen perfect bij elkaar en daar gaat het om! Ben wel benieuwd hoeveel het nou precies scheelt tussen Bianca84 en haar vriend, want dat heeft ze volgens mij nog niet gezegd....?!
ik ben 22 leon is 28. dus wij schelen ook zo'n 6 1/2 jaar. ik moet zeggen dat het heel goed gaat en blij ben dat ik met een oudere man ga. leon is veel volwassener dan de mannen van mijn eigen leeftijd. ik zou niet meer anders willen
Mijn mannetje en ik schelen ruim 8 jaar. Ik ben 23, hij 31. Wij merken het leeftijdsverschil ook niet, we zijn dikke maatjes en nog veeeel meer dan dat!
mijne is 5 jaar jonger. Als ik al die mannen van mijn leeftijd en ouder zie. beetje uitgezakt, niet sportief meer. Geen lol meer mee te beleven, saai...., weinig sex, rimpelig, ouderwetse opvattingen...... Er zijn vast een heleboel uitzonderingen ( uiteraard, ik overdrijf gewoon graag) , maar ik heb bijna altijd jongere vriendjes gehad , of even oud. ( mijn vriend en ik zijn ruim drie jaar samen) Of de combi past kun je zelf bepalen : zie album Wat die jongere jongens altijd in mij zien.... ik heb altijd de jonkies achter me aan
Mijn man is 14,5 jaar ouder dan ik.. en we zijn stapelgek op elkaar. Heee.. dus ik kan helemaal niet stemmen..
Ik vroeg me al af wanneer de vraag zou komen! Mijn man en ik schelen 18 jaar. Ik heb me altijd aangetrokken gevoeld tot wat oudere mannen (5 jaar), maar 18 jaar had ik niet verwacht van mezelf. In het begin wist ik niet hoe oud hij precies was (ik dacht dat hij zo'n 12-14 ouder was en was me eigenlijk te oud, maar ja, je wordt verliefd en dan kun je er niets meer aan doen). Toen ik 'm beter leerde kennen wist ik ook dat het niet uitmaakte. De mannnen van mijn leeftijd zijn gewoon zo onvolwassen. Dan was ik nog lang niet met kids bezig geweest, denk ik. Terwijl ik dat wel graag wilde. Mijn man gedraagd zich in principe niet anders dan jonfere mannen (ik ben wel wat volwassener dan de meeste vrouwen van mijn leeftijd; sta voor de klas op de middelbare school, heb groot verantwoordelijkheidsgevoel en weinog behoefte aan stappen enzo - dat heb ik allemaal wel gehad - ik voel me ook ouder). Mijn hubbie kan zich heel kinderlijk gedragen (dat kunnen alle mannen), maar kan ook z'n verantwoordelijkheid nemen en is de ideale echtgenoot. Dan scheelt het in leefijd maar wat; we passen gewoon bij elkaar!
Wat leuk. We zijn van dezlfde lreeftijd en hebben beide een oudere man en we komen beide uit Friesland! Allen jij bent zwanger en ik niet.......
Je maakt mijn dag goed, na een uur shoppen voor een bikini oid... was mijn humeur naar het nulpunt gezakt dankjewel