http://members.home.nl/alexmarjolein/emotie.JPG Naar dit ben ik op zoek, de gevoelens blij, verdrietig, boos en bang. Bovenstaande link is het enige dat ik heb gevonden na anderhalf uur zoeken... Nu weet ik dat er met autistische kinderen vaak gewerkt wordt met plaatjes (bv voor eten, slapen, wassen, opruimen, les, spelen, enz...) maar ik ben de benaming vergeten, dus op dat woord kan ik al niet zoeken. Daar staan ook de emoties bij. De afbeeldingen die ik zoek, dienen zoals in de link zo simpel en duidelijk mogelijk te zijn. Iemand die me kan helpen? Dank je, Lie.
die is perfect! Pictogrammen, dat was dus het woord dat ik niet vond hé... Dank je dank je dank je *mwah*
Misschien kun je even kijken op www.autisme.startpagina.nl , daar is een kopje met pictogrammen. Misschien daar daar iets tussen zit?
Ik heb hier een cd liggen met alle picto's van t vijfhoek systeem. Mocht je interesse hebben dan stuur maar een pbtje. Ik werk met autisten/ heb gewerkt en vandaar dus eigenlijk alles in huis
als je op google dagritmekaarten zoekt, dan komen er ook een aantal pagina's die erg leuk zijn, oa via eigenstart, ik dacht dagritmekaarten.eigenstart.nl. Ik werk ook met autistische kinderen en haal hier de kaartjes altijd vandaan, Succes!
Dat wou ik ook net zeggen ja, dagritmekaarten. Hier maken ze op school ook gebruik van, en deze zijn vaak net even wat mooier , dus interresanter. Hier zijn ook veel verschillende sites van te vinden. Er is zelfs een forum, daar zou je geloof ik ook kaarten kunnen aanvragen en die worden dan voor je ontworpen.