De 1e...soms iets te spannend..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Doosje77, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Helemaal nieuw op het forum (maar natuurlijk al veel gelezen...erg leuk).
    Sinds augustus hebben we besloten een kindje te 'klussen' :p
    Ik vind het geweldig, maar ook heel eng soms. Hebben jullie dat ook? Dat je denkt 'gaat het wel goed, is er niets mis met me...enz.'. En dat terwijl ik nog maar ronde 3 inga. Ik schaam me er wel een beetje voor, want ik heb hier verhalen gelezen die natuurlijk echt erg zijn. Mijn huisarts zegt ook dat ik moet ontspannen...maar ik vind dat moeilijk.

Hoe is dat voor jullie? Ik hoop dat er iemand reageert..

Groetjes!

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

ik denk niet dat het heel raar is dat je gespannen bent. Je gaat je ook van alles afvragen. Tenminste daar had ik erg last van. Wil ik dit wel? Zijn we echt voor elkaar gemaakt??

Bij mij is het over gegaan. Ik hoop dat dat ook bij jou gebeurt!!

liefs 'Nita

3. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    wij gaan ook voor de 1ste en ik vind het best spannend hoor en ik denk dat dat wel heel normaal is je weet niet wat je allemaal kan verwachten ;)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik vond/vind het ook super spannend, in de derde ronde was ik eigenlijk helemaal niet zo bezig met zwanger worden, ik was bezig met mijn opleiding, en toen ik 2 dagen overtijd was heb ik een test gedaan, en er stonden ineens 2 streepjes!! ik kon het echt niet geloven!! maar het is soms wel moeilijk om er niet mee bezig te zijn.
    ik hoop dat het snel lukt!!

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ha ha hier heb ik er ook last van, de tijd lijkt ook ineens belachelijk langzaam te gaan!;)
    Ik maak me er niet echt zorgen over.. er zit bij ons niet echt haast achter.. maar elke maand rond de tijd dat het zou kunnen en aan het eind van de cyclus begint het wel te kriebelen!

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ook ik had daar last van toen ik in augustus stopte met de pil.
    En dat terwijl het gelijk raak was kon ik het niet geloven dat ik zwanger was.
    En toen ik eindelijk geloofde dat ik zwanger was hoorde ik bij de eerste echo dat het gestopt was met groeien.
    Dus nu ben ik nog onzekerder.
    bEn nu in afwachting op mijn menstruatie.

Meiden,Dat we maar allemaal snel zwanger raken

7. elias

elias Lid

12 jul 2009
    19
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zuid holland het westland
    dat wachten vooral ook, dat duurt zo lang.
    soms kan ik aan niks anders meer denken...
    ik denk dat het heel logisch is dat het soms te spannend is. we weten ook helemaal niet wat er komen gaat enzo...
    zou het snel raak zijn, wat ga je dan wel of niet voelen enzo...
    wij gaan nu voor ronde 5 en elke keer weer een ander gevoel. de 1e keer had ik een heel goed gevoel, maar helaas, de 2e keer dacht of voelde ik niks, en er was ook niks en eigenlijk 3 en vier waren het zelfde als de 1e en 2e keer. dus ja dat zegt ook niks...

nu maar weer afwachten en hopen op goed nieuws!!

groetjes:)

8. Alita

Alita Niet meer actief

wij gaan voor de tweede en je denkt weer precies hetzelfde!!!!

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfoei gelukkig ben ik idd niet de enige!! ;)

Het lijkt me ook zo'n ontzettend raar gevoel...zwanger zijn. Maar wel heerlijk natuurlijk! Grappig dat je het bij het 2e kindje ook weer hebt :)...kan ik me wel voorstellen.

Wij hebben nog een klein 'probleempje' erbij, want mijn vriend slikt anti-depressiva (niet dat ie depressief op de bank zit hoor, integendeel, maar wel om dat te voorkomen) en daardoor heeft ie minder vaak zin en zwemmen de zaadjes wat langzamer. Ik hoop dus maar dat ik een supervlug ei heb die van wanten weet :D

Ik zag ook al dat er 2 dames waren die 1 of 2 dagen overtijd zijn...ben heel benieuwd en hoop dat jullie testen positief zijn!! Succes!!

(Weet iemand trouwens hoe ik zo'n banner onder mijn bericht krijg? Ik kan wel alles invullen onder 'banner', maar daarna zie ik niets om op te klikken..)

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    De banner is al gelukt!

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Is denk ik voor heel veel meiden herkenbaar, je wilt iets zo graag, en dan duurt wachten erg lang!

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik herken vooral het 'is er niks mis met m'n lichaam'.. Toen ik ben gestopt met de pil had ik al tegen m'n vriend gezegd dat het wel eens lang zou kunnen duren, en dat we vast in het ziekenhuis zouden belanden, en een jaar later klopt het ook nog.. Maar 't zit ook wel enigzins in de familie, dus ja, no surprises here.. :S

13. Seth

Seth Niet meer actief

Hier derde...... en ja je zou t niet zeggen, maar tis toch echt hetzelfde...

14. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

wij zijn ook voor n eerste bezig en tis idd enorm spannend. Hoe langer t duurt, hoe groter de spanning is. Wij zijn zometeen al anderhalf jaar bezig en deze maand begonnen met Clomid ( ik krijg niet elke maand uit mezelf een eisprond )

15. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Omg ik zit hier ook vreselijk mee.. Ik lig er snacht uren van wakker.. met vragen als wanneer zou ik zwanger worden? als er maar niets mis gaat met de baby als ik zwanger.. Zou ik een goede moeder zijn.. Heb ik genoeg informatie verzameld over hoe ik het kindje moet opvoeden etc... het houdt me bijna de hele dag bezig! :$

Deel Deze Pagina