Welkom bij de club haha! @helena, dat is echt een hele misselijke opmerking, het slaat ten eerste helemaal nergens op. De kans is net zo groot als je een oudere man hebt en ten tweede, hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zoiets te zeggen, denk het dan maar zeg het niet. Iemand snapt toch wel dat zoiets kwetsend is of zijn mensen nog echt zo dom? Ik heb ook heel veel nare reacties gehad in het begin, weet je wel waar je aan begint met zo'n oude vent? Ja dat weet ik heel goed ja en mag ik dat even zelf bepalen? Zoals je al zegt, wij houden ook zielsveel van elkaar en dat al een lange tijd. Ik zal het ook niet helemaal uit de doeken doen maar we kenden elkaar al toen ik 16 was en hij 34, ik snap dat mensen toen hun vraagtekens hadden maar wij hielden gewoon van elkaar en hebben toen een pauze genomen en tegen elkaar gezegd, als we voor elkaar bestemd zijn en bij elkaar horen, komen we elkaar weer tegen. En dat gebeurde toen ik 21 was, sindsdien zijn we bij elkaar en hebben dan nu een kleine meid van 3 maanden. Tuurlijk is hij ouder maar ik hou gewoon van hem en kan me echt geen leven zonder hem voorstellen! Wij zijn dan snel zwanger geraakt maar hadden idd veel sex en ik had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan hoor maar heb ook niet bewust op vruchtbare dagen geklust ofzo, ik had geen idee wanneer die waren Maar goed, wat je al zegt, je man is vaak weg en dan is je tijd spaarzaam ja, en het moet ook geen 'moeten' worden, het moet wel leuk blijven! Maar je hebt wel gelijk als je zijn zaad wil laten testen, dat weet je in elk geval dat dat goed is! Ik weet dat ik makkelijk praten heb want ik zit niet in hetzelfde schuitje maar ik probeer je een beetje op te beuren! @tessa hey gezellig! Vind het ook wel leuk om hier te kletsen maar wil ook niet alles op het internet zetten, hoewel ik heb wel echt een schuilnaam, anders weet je idd nooit wie meeleest! Wat erg dat jullie je kleintje zijn verloren, ik moet daar echt niet aan denken, je zal vast een moeilijke tijd gehad hebben. Zijn jullie nu weer actief bezig voor een kleintje? @yasmine Hahhaha ja ik ben dan zelf nog heel jong maar ik denk ook weleens, goh als mijn dochter 20 is, is haar vader al 62, jemig, hij mag ook weleens naar de sportschool dan ziet hij er straks nog zo heerlijk uit als nu @dina, Je hebt in elk geval bewijs dat hij kinderen kan maken, hahah! Vind je het niet vreemd dat je jonger bent dat de kinderen van hem? Ik scheel ook niet zo veel met mijn vriend zijn kids maar ben nog wel 10 jaar ouder als de oudste, en je bent al oma haha wat gaaf! Trouwens je moet niks als kritiek ofzo opvatten hoor, het is allemaal nieuwsgierigheid! Denken jullie ook weleens aan de toekomst, bijvoorbeeld als hij straks 60 is en ik 42, hoe zal het dan zijn? Ik bedoel ja, dan gaat het toch wel verschil maken hoor,qua vitaliteit en zin om dingen te doen, en sex, ja daar denk ik ook aan. Misschien werkt het dan wel niet meer, hahaha, ja sorry maar hier denk ik echt wel aan hoor!
Hahahaha Jojo ja tis soms wat moeilijk, vooral omdat de jongste nog thuis woont, en ben net een paar maand ouder als zij Maar zij is nog echt aan het puberen dus dat is wel moeilijk idd, ik ben qua gedachten enzo veel ouder, rond de 30 en m'n man is juist jonger rond de 40 ofzo, dus dat valt het wel mee. Maar heb ook wel eens gehad dat de huisarts assistend opbelde en vroeg of mijn geboorte datum wel klopte hahaha hebben jullie ook wel eens zulke dingen mee gemaakt? En tuurlijk denk ik wel eens aan de toekomst, ook al denk ik er liever niet overna Liefs Dina
Hey dina, Ja dat puberen weet ik ook alles van haha, ook al wonen ze dan niet bij ons, ze zijn om de week een weekend bij ons. Maar ze zijn nu ook echt aan het puberen, maar hebben wel respect voor me gelukkig. Ze zijn gelukkig niet zo van, je bent mijn moeder niet. Ze luisteren goed en we doen heel veel leuke dingen samen, dat vinden zij natuurlijk leuk omdat ik nog jong ben en overal aan mee doe, en mijn vriend vind dat ook super, ga gewoon mee voetballen, naar paardrijden en shoppen enzo, super toch! Ik heb wel vaak dat ze denken dat ik hun moeder ben, haha nee die woont hier aan het eind van de straat die heeft trouwens ook alweer een nieuwe man en nog een kindje met hem en zwanger van de 4e totaal, wow! Ik wou het hier nog even bijlaten en ik weet dat mijn vriend er niet meer wil, wat ik trouwens wel erg vind want ik zou graag in de toekomst een tweede kindje willen maar dan moet ik nog lang praten met hem denk ik
Hahaha, wij houden het ook bij 1, (als die er komt ) vanwege zijn leeftijd, hij wou eerst maar 2 jaar proberen en daarna stoppen, dat heb ik gelukkig uit hem weten te praten. Maar z'n dochter zit bij ons, omdat ze in het begin wel heeft geprobeerd om bij der moeder te wonen, maar dat lukte maar 2 weken, omdat der moeder het niet aankon en dan ineens te weinig privecy had dus dat heeft er flink ingehakt. Maar tussen haar en mij gaat het niet altijd even lekker, helaas, ze zegt wel eens dat ik doe alsof ik haar moeder ben (nou geloof me dan was ze slechter af geweest) ze is gewoon lui in het huishouden :S ze speolt niet eens de dingen af die ze gebruikt Mooi dat jij wel goed met de kinderen over weg kan, dat lijkt me echt een stuk fijner, ik hoop trouwens dat je je man nog kan overhalen voor een 2e Liefs Dina
@Jojo, Ja soms ben ik er gewoon bang voor dat er meegelezen word! Haha. En ja de MK van ons, was en is niet leuk. Vooral omdat we er al zo'n tijd over hadden gedaan. We zijn wel gelijk na de MK weer verder gegaan en inmiddels in de 4e ronde na de MK in totaal zitten we nu dus in ronde 18. En wat betreft de toekomst, ja daar denk ik zeer zeker aan. Haha. Mijn man voelt zich jonger dan dat hij is, en zo ziet hij er ook uit. Maar hoe het over 10, 20 jaar zal zijn vraag ik me wel eens af, en inderdaad zal het dan allemaal nog wel werken? haha. @Dina, Dat lijkt me ook wel moeilijk soms zeg. Maar als jullie je zo voelen zegt het gewoon allemaal niks (leeftijd). Mensen kunnen wel denken maar dat moeten ze lekker zelf weten. Vinden jullie het soms niet moeilijk als mensen vragen hoe oud je bent en hoe oud je vriend/man is? Dan kunnen ze zo'n kop trekken van OW Hoe reageren jullie daarop? Ik weet wel dat je daar maling aan moet hebben, dat heb ik ook, maar toch. Ik zeg meestal dat leeftijd niks uitmaakt en dat hij zich niet ouder voelt en ik me niet jonger. Ben wel benieuwd hoe jullie op zulke reacties reageren.
@tessa, ja met die reacties omgaan is soms lastig ja, maar weet je wat ik veel vaker merk? Dat mensen het niet vragen maar je ziet en hoort ze denken, goh hoe oud zal die man zijn, en zij, zou dan kind van hun samen zijn of is die meid gewoon zijn oudere dochter, je weet gewoon dat ze het denken en het zich afvragen en dan zie je ze ook tegen elkaar smoezen. Maar als ze het willen weten kunnen ze het vragen, hoewel ik me dan soms net een attractie voel, het is blijkbaar toch vreemd, zo;n oude man met zo'n jonge meid. Weet je wat ik een keer heb gehad, we gingen samen de honden uitlaten, en mijn vriend moest nog een pakje shag halen dus hij ging even het cafe in waar hij vaker komt en ik bleef even buiten wachten met de honden, hij loopt naar binnen en ik hoor een of andere eikel vragen, hoe gaat het met dat lekkere jonge wijf van je? Nou ik werd me toch link, gooi die deur open en zeg, punt 1 ik ben geen wijf maar een vrouw, punt 2 het gaat prima met me en punt 3 als je dat wilt weten kun je het zelf aan me vragen! En heb zo die deur weer dicht gepleurd en ben weggestampt, naar huis, en mijn vriend stond daar vastgenageld aan de grond in dat cafe, ben zo weggelopen. Toen hij thuiskwam heb ik eerst is gevraagd met wat voor idioten hij eigenlijk omgaat, van die dronken lompe lapzwanzen die de hele dag niks anders te doen hebben als zuipen. Hij vond het ook heel erg dat die vent dat zei en heeft er ook wat van gezegd. En het ergste is nog, ze zijn gewoon jaloers,allemaal van die vrijgezelle, oude mannetjes. BAH. Zo dat is er uit! Sorry! @dina, Ja als de andere kids hier zijn is het wel anders hoor vind ik, het is altijd zo'n troep, ruimen niks op inderdaad haha en gooien alles neer, wel ja ik ruim het wel op! Maar ja ikdenk dat altijd maar, eventjes doorbijten, maak het gewoon gezellig en vergeet even je opruimwoede, morgen gaan ze weer weg en dan is de rust weer teruggekeerd haha
Hey Tessa, Ja soms is het moeilijk hoor, hoe mensen ook kunnen reageren idd. en meestal zeggen ze niks idd, maar je ziet ze kijken en denken, ik denk dan meestal ze zijn gewoon jaloers, of als we op een terras zitten en we geven elkaar een kus, dan hoor je ze achter ons tssss zeggen, dan zeggen we tsss trug of lachen er gewoon om Hey Jojo, Jij hebt dan die mazzel dat ze dag daarna weer weggaan, ik zit met der opgescheept Maar soms is ze ook wel leuk hoor, soms Maar ook bij jou de reactie idd, dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.
@ dini ja ik weet dat ik daar mazzel mee heb! Mijn vriend zegt weleens; ik denk dat de kinderen misschien ooit weleens bij ons willen wonen...... AHUM slik sorry, ja dat zou kunnen ja, leuk!! Ik weet niet of ik dat wel zou trekken hoor, de hele dag en de hele week met die kids opgescheept, zijn ze lief hoor, maar ze zijn niet van mij en dat is gewoon anderS!
@Jojo, Ow dat ken ik ook wel een beetje. Alleen ziet mijn man er wel wat jonger uit dan dat ie is. Maar ze denken inderdaad wel eens heb ik het gevoel.. En dat vind ik soms best lastig. Meeste mensen vinden het vreemd inderdaad. Wat het nare is dat als je bij de kapper zit, samen met je partner, en er zit een vrouw van zijn leeftijd hem te knippen.. Zelf zit je een eindje verder op en je ziet gewoon dat ze denkt wat moet hij met zo'n jong ding. Ik had van de week gewoon het gevoel dat ze hem probeerde in te palmen op een bepaalde manier. Omdat ze dan denkt hij is ouder dus hij zal me wel leuk vinden. Kan ik heel moeilijk mee om gaan... (is misschien ook een tikkeltje van jaloerzie hoor ) hihi. Ow ik vind dat zo goed van je he dat je naar binnen bent gegaan en dat gezegt hebt!! Zo laat je meteen zien dat je dat niet over je laat zeggen! Fijn dat je vriend er ook wat van heeft gezegt. Vind ik ook niet kunnen van sommige mensen, dat ze zo over "ons" dneken!
Eey, Geweldig, even een paar uurtjes niet kunnen checken en al zoveel reacties.. helemaal super.. blijkt dus inderdaad dat ik niet de enige ben met een vriend/man ruim boven de 40 die ook nog bezig zijn voor een kleintje.... Leuk, ! Mijn vriend ziet er ook helemaal niet uit als iemand van 45, en ik ben 28 en zie er schijnbaar ook ouder oud, dus heb niet echt last van reacties van onbekende, komt echt nauwelijks voor, alleen het begin bij familieleden.. vooral bij paps en mams was het even slikken.. wilde natuurlijk wel eerst weten wat hij van plan was met zo`n jong vrouwke.. hihi.. Wij zitten nu in ronde 6, volgende week moet ik weer ongesteld worden, het liefst niet natuurlijk, maar ga er wel vanuit! Gewoon om het feit dat wij niet wekenlang om de dag klussen. Proberen te klussen wanneer de smileyface komt.. lukt het niet, dan niet, volgende maand weer een nieuwe kans! Dus eigenlijk pas in ronde 4!
Haha...grappige reacties allemaal... Jaja, ik zie er helemaal geen 35 uit, dus mensen schatten me meestal 30 en mijn man, euh..die schatten ze ook 30... dus meestal worden we als een jong koppel beschouwd.. Vooral van mijn mans echte leeftijd verschieten ze soms nogal, ben bang dat ik er straks ouder ga uitzien als hij, haha. En hij heeft ook zo een lekker lijf gekregen van moeder natuur... en ik maar sporten om lijntje te behouden..niet eerlijk @Jojo, 40 is the new 30 and euh....60 is the new 40....haha woeps, nu is mijn mannetje "boos" omdat ik op de oude mannetjes thread zit te roddelen over hem...wooeha
Van starende mensen hebben wij niet zoveel last moet ik zeggen. Mijnv riend (46) ziet er ook jonger uit, heeft een ongelovelijk goed lichaam maar is bovendien onwijs knap en aantrekkelijk. Ik zeg dit niet omdat hij mijn vriend is, maar dat is wat elke vrouw/dame die hem ontmoet meteen eruit flapt. Dus wanneer er dan een dame van zijn leeftijd zit te kijken, denk ik eigenlijk altijd dat ze gewoon zitten te kijken van: wat een knappe vent. Niet: wat moet zon jong meisje met die oude vent daar? Nouja, dat is mijn manier misschien om er gewoon niet teveel achter te zoeken. Anders wordt je knettergek lijkt mij.
Hoi allemaal! en zelf 25 en mijn man is 37.... Ik word meestal rond de 27 geschat en mijn man rond de 30. Hij wordt al wel een beetje grijs dus de laatste tijd begint hij er wel wat rijper uit te zien hihi. Nou ik hou gewoon van een echte lekkere vent. We hebben zoals je aan mijn banner kunt zien al een dochter. Toen we er echt voor konden gaan was het zo raak. Laat je niet kisten door rotopmerkingen. (hier trouwens nog nooit echt gehad, wel mensen die eerst stilvallen en dan zeggen: ja liefde kent geen leeftijd wat maakt het ook uit).
Dag Meiden, Leuk om hier mee te lezen! Ik kan me hier ook aansluiten. Ik ben 22 en mijn vriend is 48. Ik krijg ook veel negatieve reacties. En dan vaak niet eens recht in mijn gezicht maar ik voel gewoon dat ze er raar over denken. Dan zeggen ze bijvoorbeeld: goh apart. Ja zou het zelf nooit willen maar ja iedereen is anders he? Zelfs mijn beste vriendinnen maken er grapjes over, ik voel toch dat iedereen zich er een beetje ongemakkelijk bij voelt ofzo. Mijn ouders hebben het gelukkig volledig geaccepteerd en hij is echt opgenomen in de familie! Ik trek me er ook totaal niks van aan wat iemand anders erover denkt, ik ben gelukkig en daar gaat het om! Over zwanger worden: wij proberen het nu ook al 7 maanden. Nog niks gebeurt dus. Ik denk heel soms weleens dat het aan zijn leeftijd kan liggen. Ik ben verder gezond. Maar ja je weet het niet! Gewoon maar doorgaan met proberen dus... Kussie
Hey CherryAyden, wij zijn zo'n beetje de koplopers hier wat leeftijdsverschil betreft Maar vind je het gek dat mensen er misschien raar over denken? Ik weet dat, wanneer ik het mensen vertel, ze het in eerste instantie idd raar vinden. Maar dat vind ik eerlijk gezegd niet meer dan normaal. Het is ook een 'niet normale' situatie. Andersom zou ik net zo verrast reageren als mijn meeste vrienden hebben gedaan. Het gaat erom dat je zelf gelukkig bent en het jou niet dwars zit. Zodra mijn vrienden dat zagen/merkten was het ook al gauw over met het "wat vreemd!" gebeuren.
sluit me ook aan hier... ik ben 22 en manlief is 33.. Ik heb in het begin toen ik 16 hij 27 was best rare reactie's gehad, soms keken mensen echt schokkend.. rare opmerkingen van oohh heeft hij wel een pedopas dat soort onzin.. Heb het er wel moeilijk mee gehad maar gelukkig vonden mijn ouders het helemaal niet erg.. zijn ouders hadden het er wel even moeilijk mee snap ik enigsins ook wel als je zoon van 27 met een meisje van 16 thuis komt. Was in die tijd nogal rebels ook dus ze hadden eigenlijk zoiets van ohh die is weer weg naar een paar maanden.. maar dat gebeurde lekker niet we zijn nu al bijna 6 jaar heel gelukkig in juli getrouwt en we gaan ook sins juli voor ons eerste kindje... Ook daar krijg ik soms ook nog wel rare reactie van zal je niet eerst gaan genieten van je leven je bent nog zo jong om kinderen te krijgen dan denk ik altijd maar ohh dus nu geniet ik niet hehehe.. Heb een mooi huis een geweldige man wat wil ik nog meer... jaaaa een kindje van hem heheh maar dat komt vanzelf... nou het is weer een heel verhaal geworden dus ik stop even. -xxxx-
Alweer wat reacties erbij Leuk om te lezen dat er meer meiden zijn met een oudere man/vriend. Mensen maken inderdaad wel eens opmerkingen van Ooo je bent nog jong dus kinderen krijgen kan altijd nog. (nare opmerking trouwens). Net alsof je nu niet kan genieten van het leven. Mijn grote droom is juist een kindje samen. Gelukkig vind onze omgeving, familie, vriendenkring en collega's het niet raar dat we wat verschillen. Die vinden het alleen maar leuk. (Heel in het begin vonden ze het wat minder geloof ik, maar als ze je leren kennen kijken ze toch anders).
Het is inderdaad eigenlijk ook niet zo raar dat mensen er zo over denken, in principe is het natuurlijk ook niet de gewoonste zaak van de wereld om 20 jaar te verschillen in leeftijd, de meeste mensen verschillen maar een paar jaar maar omdat het voor ons wel de normaalste zaak van de wereld is vinden wij het misschien vreemd. Op zich is het logisch dat mensen aan het idee moeten wennen, mijn broer is nu 33 en ik geloof dat ik toch ook wel even vreemd op zou kijken als hij met een meisje van 16 thuiskwam. Gelukkig is hij gewoon getrouwd en heeft een kind maar ik noem maar wat. Of mijn vader die 60 is met een vrouw van 40, nee dat valt dan wel weer mee eigenlijk hahah, hoe ouder je wordt hoe minder groot het verschil lijkt. Alleen wat Mrs NUke ook zegt, die grappen van,oh heeft hij wel een pedopas vind ik ook echt kansloos, als het hun alleen om de sex gaat waren we nu niet al zou lang met hen samen toch? Ze dachten bij ons ook, oh dat duurt een paar maanden en is het weer over, nou hahah lekker puh, nu 3 jaar verder en samen een kleine meid! Mijn vader wilde niks meer met me te maken hebben, een half jaar heb ik niks meer van hem gehoord, totdat hij ineens opbelde. Hij dacht waarschijnlijk, nou dit is toch wel serieus. Ik weet nog goed toen ik aan mijn vader vertelde dat ik zwanger was, 1 dag voordat ik op vakantie ging naar Thailand. pap ik ga je iets heel leuks vertellen! Oh ja wat dan? Ik ben zwanger..........stilte............mag je wel vliegen dan? Uhm ja, maar misschien kun je me ook feliciteren ipv praktische vragen te stellen, hahah hij was helemaal van slag. Maar nu een superopa!
Ik zie het zo: LIEFDE KENT GEEN GRENZEN... Als je het maar leuk samen hebt of iemand nu oud of jong is!! Mijn vriend is 9jaar ouder dan ik, maar ik heb ook wel eens een jongen gedate die 5jaar jonger was tja maakt het uit!! Mijn opa en oma scheelde ook 9jaar, terwijl bij mijn andere opa en oma was mijn oma een halfjaar ouder dan mijn opa... Daarom had ik vanaf jongs af aan altijd al zoiets van: het kan alle kanten op.. als je maar gelukkig bent samen. En wat andere ook zeggen: die weten niet waar ze het over hebben, misschien zijn ze wel jaloers.. hihi!! Laat je niet gek maken, maar geniet van elkaar.. en succes met zwanger worden!! xxxx