Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Omdat het vorige topic veel te groot werd. Hier een nieuwe.

Veel kletsplezier!

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik wil me even bij jullie aanmelden :D
    Ik heb al een dochtertje van bijna 7 maanden (29e is ze 7 maanden) en wij willen graag een tweede! Spannend dus!
    Alleen is het zo dat ik nog geen menstruatie heb gehad na de bevalling, dus dat is minder. Ik geef nog steeds bv maar ben aan het afbouwen, dat gaat nu sinds een kleine week heel goed (1bv door fv vervangen, vanaf vandaag ga ik 2 bv vervangen door fv)

Dus denk dat als ik helemaal ben afgebouwd ik mijn cylcus wel terug krijg binnen een maand.
    Dus voor ons is het afwachten, al 'klussen' we wel gewoon, is ook goed voor zijn zaad :D

Hoop natuurlijk dat Demi binnenkort een brusje gaat krijgen!

Liefs

Sylvia

3. mama1985

mama1985 Lid

Mar 28, 2008
    26
    0
    0
    heey

wat fijn een deel 2.
    die andere werd indd een beetje erg groot en lang.
    wij wachten vant weekend lekker af, en anders door naar ronde 3.

ann

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

Sep 12, 2005
    1,245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    heeben we een nieuw deel gekrgen om te kletsen en heb gezien dat ik er een naam genoot ben tegengekomen :D

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi hoi,

Wel grappig ja, nog een andere Sylvia :D
    Ik zie dat jij al 12 weken zwanger bent, gefeliciteerd!

Hoop dat ik ook snel zwanger mag zijn maar we wachten het maar af (eisprong/cylus)

Liefs

Syl

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ook ik kom gezellig hier mee kletsen.

Ik heb vorige week een curretage gehad en ben nu in afwachting tot een negatieve zwangerschapstest zodat ik zeker weet dat het hcg uit mijn lichaam is en we door kunnen naar de volgende ronde!

Hopelijk is dat heel snel!

Word spannend voor jou mama1985, spannend weekend! Zou zo geweldig zijn als je zwanger bent!

Hoop dat jou cyclus snel op gang komt als je met de bv gaat stoppen sylvia, dan kun je echt ook weer aan de slag.
    Was je van je dochtertje snel zwanger?

Liefs S

7. Niet meer actief

Sylvia79, mooi echo !

Cinneltje, leuk die uitnodiging zo echt een orgineel idee !

Ktty, welkom terug hier hopelijk ben je weer snel zwanger !

Dees, ik wil je heel veel succes wensen, en ik vind het echt knap van je dat je even rust neemt
    en naar de dokter gaat voor je klachten.
    Ik hoop dat je doordat je nu de rust neemt gauw zwanger bent, en je weer snel bij ons mag voegen. Succes, sterkte en een hele dikke knuffel voor jou !

Sylvia, welkom hier !
    Ik hoop dat je gauw je cyclus terug krijgt als je helemaal afgebouwt bent van de bv.
    Wat een mooie meid heb je, heel veel succes en veel klets plezier.

Sterretje08, ook jij welkom hier.
    Balen van je curretage ik hoop voor je dat snel je hcg uit je lijf is en dat je cyclus ook op orde blijft.
    Zou je niet beter ovu teste kunnen doen? die zijn een stuk goedkoper om te kijken of het uit je lijf is. En als er eventueel niets meer op je ovu test komt een zwangerschaps test doen.
    Veel succen en klets plezier.

Ik ga zo even de lijst hier neer zetten, als er nog mensen bij willen hoor ik het graag via de pb !

8. Niet meer actief

Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op !

Zwangeren

Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 03 februari 2009*
    Kavana - Ronde ? - RAAK .. * Uitgerekend ?-?-?*
    Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008*
    Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008*
    Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend ?-november 2008*

Bijna zwangeren

Anja24 - Ronde 12 - NOD 2 juni
    Catwomen1985 - Ronde 2 - NOD ?
    Cinneltje - Ronde 6 - NOD ?
    Desiree1986 - Pauze
    Ikdus - Pauze - NOD 16 juni
    Leeuw89 - Ronde 6 - NOD 01 juni
    Mama1985 - Ronde 4 - NOD 4 juni
    Sas30 - Ronde 6 - NOD 9 juni
    Shady09 - Ronde 9 - NOD 9 juni
    Shy - Ronde 2 - NOD 6 juni
    Sucre - Ronde 4 - NOD 11 juni
    Talulah - Ronde 13 - NOD 13 juni

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Dat is misschien wel een heel goed idee ikdus, zo schiet het ook neit echt op met de zwangerschapstesten!
    Was net eerst heel blij, zag na 2 min helemaal niets alleen een dikke controlestreep kijk ik per ongeluk na 10 min nog een keer, zie ik toch een vaag lijntje staan...

Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, normaal mag je na 10 min niet meer aflezen en van een streep dan niet uitgaan dat je zwanger bent, maar nu vermoed ik toch dat dit niet opgaat en ik toch nog wel gewoon hcg in me lichaam heb.
    Frusterend gewoon!

Nou ja ik ga eerst maar eens opzoek naar goede en geodkope ovu testen, iemand nog iets aan te raden wat ik het beste kan nemen?

10. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Welkom alle nieuwen.

Gut we hebben een deel 2.
    Het vervolg. Whahah :)

Hopende dat deze deel spannender word dan de eerste. WHoeoeen toen deed IK t al ik mijn broek.

Iedereen in deel 2 ook heel veel succes met zwanger worden. En vergeet niet te klussen....das toch t allerbelangrijkst.

11. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    WOW :confused:
    Ik schrok al dat ons topic was gesloten. Ik dacht: wat hebben we fout gedaan?
    Maar toen zag ik pas dat we een nieuwe hadden haha. Grappig, deel 2! We lullen dus toch wel veel.

Leuk, weer nieuwe meiden! Gezellig dat jullie mee komen kletsen! Veel succes met het zwanger worden ;).

Lieve Deesje, goed dat je even rust neemt. Ik hoop dat je de rust ook kan vinden. Als je me wilt pben of wat dan ook, kan dat altijd. Sterkte lieverd! Ik denk aan je.
    Dikke knuffel van mij.

12. Stillewens

Stillewens Actief lid

May 28, 2008
    375
    0
    0
    Mag ik ook mee kletsen hier? Ik ben hier nog maar net. Ik heb mij al even voorgesteld in het voorsteltopic. Voor ons is het de eerste maand dat we aan het proberen zijn om zwanger te worden. Erg spannend uiteraard! Maar dat zal voor iedereen hier zo zijn. Ik wens iedereen veel succes toe!

13. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

Sep 14, 2007
    1,055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hey iedereen

sterretje08 ik heb ook een couretage gehad
    hopelijk worden we snel weer ongesteld zodat we opnieuw kunnen beginnen
    ik kijk er alvast naar uit

voor de rest met iedereen alles goed
    is wel heel leuk zo'n drukke topic te hebben

groetjes
    x

14. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Joh meiden.
    Truus is in tha house :whistle:

Ben heel erg moe. Maar wel voldaan.
    Zal even een uitleg doen.

:idea: We hebben maandag nieuw dubbel glas in huis gekregen. En nu moeten alle kozijn geschilderd worden. Maar eerst moet dr plamuur op om de oneffenheden weg te maken. Dan moet dr grondverf op. En vervolgens aflakken.

Nou hier ben ik dus de hele dag mee bezig geweest. Heb nu alleen Beeb z'n kamertje klaar. Morgen mar weer verder met onze slaapkamer.

Vandaar dus moe en voldaan.

Heb ff een foto van Beeb z'n kamer (behang) in mijn album geplaatst.
    Volgende week donderdag worden de meubels geleverd voor Beeb z'n kamer.

15. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi Hoi,

@ sterretje Je kan ook de goedkope zw.testen van het kruidvat kopen 2 voor 5 euro scheeld ook weer.

@ Iedereen. Kei leuk die complimentjes op onze trouwkaart ben ik erg blij mee.

16. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    OOoohh truus mooi hoor kamertje van beeeb.

Meiden ik ben er weer weg van ik heb een verjaardag. Fijne avond allemaal

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden hoe is het hier. Alweer een 2e topic dat we allemaal nog geen kramp in onze vingers hebben van het tikken haha!

@alle nieuwe meiden welkom hier het is hier heel erg gezellig(soms te vandaar mn wallen haha)

Ik heb vandaag van 14:30 tot n20:30 met mn moeder op de ehbo gezeten want ze heeft een ontstoken ader in haar been en werd door fe ha doorgestuurd naar de ehbo. En ze zijn ons daar gewoon vergeten echt niet normaal ik was helemaal gaar! En mn moeder had super veel pijn kon niet lopen en wed gewoon weer naar huis gestuurd met antibiotica die ze al slikte dus eigenlijk zijn we nog niks opgeschoten heel vervelend!

Verder heb ik al 2dagen gevoelige tepels dus wie weet! Maar het zal wel weer niks zijn mnlichaam doet wel vaker van die rare dingen(3dagen lang steeds spugen vreemde ongi's en nu dit weer)

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wij willen ook graag zwanger worden, dus voeg me hier maar bij :D
    Wilde me niet door de bijna 400 pagina's van deel 1 worstelen, dus een deel 2 is ideaal :D

Mag ik ook op het lijstje?
    Ronde 1 - NOD 8 juni

Wij zitten in ronde 1 en ben als het goed is over de helft nu!
    Heb waarschijnlijk 27 mei mn ei gehad, maar weet het niet zeker.
    Bijna alles wijst erop, behalve mn ovu testen.
    Maar time will tell :D

@Sterretje: je kan bij sensitest hele goedkope ovu en zw testen bestellen.
    Ik heb daar de mijne ook vandaan.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Jeetje het word echt druk hier.

Mag wel een lijstje bij gaan houden wie nou wie is.

We zijn dus toch wel errgu gezellie.

Maaruh welkom alle nieuwen. ;)

20. sas30

sas30 Actief lid

Jan 18, 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Hallo allemaal even nog een berichtje van mij voor ik ga slapen.

Ik wist dat het hier een kippenhok was ;) :) deel 2 zal vast nog veel leuker worden.

Ik heb net met mijn zusje en moeder een weekje centerparcs uitgezocht ga ik morgen even regelen even lekker ertussen uit ik heb zoveel de laatste maanden aan mijn hoofd gehad (overspannen, scheiding zwager en schoonzus die ook nog fijn tegen ons liegt en net doet alsof er niks gebeurt is ik bedoel mijn schoonzus dan ) maar goed even lekker weg met mijn ouders mijn zus en mijn vriend en ik en natuurlijk ons hondje ik zal binnenkort eens proberen om wat foto's te plaatsen.

Voor alle nieuwe dames hallo welkom en veel klusplezier ik hoop dat we allemaal gauw zwanger zullen zijn.

Shady ik hoop dat alles goed gaat met je moeder.

cinneltje leuk idee zo met jullie uitnodiging vind het erg mooi.

Dees, rust maar lekker uit hopelijk kom je hier gauw weer terug maar neem je tijd ik weet er alles van.

Slaap lekker allemaal,
    Veel liefs Saskia.

Share This Page