Kijk ik heb in een supermarkt ook nog nooit een driftbui meegemaakt, alleen die ene keer bij de kapper. Dat vergeet ik nooit meer, zweet brak me overal uit. Njah waarom liet ik hem die waaier ook meenemen als hij thuis de hele dag met dat ding zijn haren aan het fohnen is,... had ik kunnen voorkomen, veel van geleerd. In de Albert Heijn is hij lekker lui. Hij wil in de kar zitten. In het stoeltje niet meer maar wel in de kar. Maar geen enkel kind gedraagt zich altijd perfect. Ik maak me eerder zorgen over een kind dat altijd onmiddellijk luistert dan over een kind wat af en toe rebels kan zijn.
Volgens mij geeft ts aan dat haar kind zich altijd misdraagt in de winkel. En daar moet al het andere winkelende publiek zich vooral maar niet aan storen? Ik vind dat een vreemde redenatie en een beetje de omgekeerde wereld. Ik denk dat iedereen begrijpt dat een driftbuitje hier en daar of een paar ongewenste boodschappen in de kar bij peutergedrag horen. Zo te horen gaan de oudjes in de winkel daar ook nog vrij sympathiek mee om. Ook al heb ik zelf die fases ook allemaal gehad met mijn kids, ik kan me toch ook echt storen aan peuters die constant uit hun plaat gaan, met kleine karretjes tegen je schenen rijden of met snothanden aan het fruit zitten. Ik zou er als ouder dan toch voor kiezen om tijdelijk online te winkelen of bijv 's avonds zonder kinderen te gaan, als de partner thuis is. Zo heb ik dat destijds ook gedaan. Uiteindelijk konden ze zich toch weer netjes gedragen in de supermarkt en had niemand er last van.
Volgens mij moet er hier beter worden gelezen. Hij misdraagt zich niet ALTIJD in de winkel. Ik stop met dit topic lezen, want inmiddels krijg ik het gevoel dat ik mn kind hier moet gaan zitten verdedigen tegen miepies die eerst maar eens hun leesdiploma moeten gaan halen. Zo heb ik geen moer aan je bijdrage. Voor alle anderen: bedankt voor de support, de tips en het opbouwende kritiek. Daar kan ik wat mee!! @Beheer , wat mij betreft mag dit topic dicht.
Ik probeerde inderdaad ook zonder te hem te gaan . Voor iedereen fijn, maar soms lukt dat niet en ze.moeten het natuurlijk ook kunnen leren.