Ik hou van organische kleren, biokatoen, ... voor mijn kinderen. Alleen, enkele van mij favo merkjes gaan maar tot maat 4-6. Kennen jullie leuke merkjes (ik hou van eenvoud, niet teveel tierlantijntjes, prints of drukte, slechts 1-2 kleuren per kledingstuk) in maat 6 (116) en groter?
Ik ben zelf ook heel erg fan van bio katoen kleding en alleen natuurlijke materialen, ook alpaca en zijde bvb hihi. Hier veel Noeser, deze gaat tot 116. Vind ik zelf ook veel leuke neutrale kleding bij zitten! Verder serendipity tot 122 geloof ik. Cosilana gaat tot 152 geloof ik. Via greenjump.nl kun je wel het 1 en ander van cosilana vinden.
Ik draag zelf veel van Froy & Dind. Hebben ook kinderkleding volgens mij t/m 156. Vind het zelf fijne kleding van goede kwaliteit. Is helaas niet goedkoop....
Mocht iemand iets weten wat wel goedkoop is hoor ik het graag, hihi! Mijn ervaring is dat js nu eenmaal veel meer betaald. Maar je krijgt er wel goede kwaliteit voor terug!
Ik koop ook vaak biokatoen en soms wol. Ik hou wel ook beetje van drukke merken zoals maxomorra en loud&proud. Dat is vast niet helemaal je stijl dan. Maar via greenjump kun je inderdaad leuke dingen krijgen. Ook regenboogschaap.nl vind ik erg leuk. Rompers van bio-katoen koop ik bij de zeeman vaak. Maar ook bij de h&m en Hema hebben ze bio-rompers. De H&M heeft trouwens sowieso een leuke bio-lijn.
Regenboogschaap heeft ook wel grotere maten en ze hebben interessante aanbiedingen, in de sale scheelt het al snel de helft. Verder voor basics de bio katoen van h&m en c&a denk ik. Weet helaas verder ook niet zo veel.
Heb trouwens net een nieuw merk ontdekt, ook met veel biologisch katoen. Misschien vind je het wat. Voor kinderen tot 10 jaar. http://www.moodstreet.nl/