honger van friso?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoi,

ik zit hier weer aan de nachtvoeding sinds een paar dagen..

de ene dag begin ik om 7.00 en dan lukken 5 flessen van 200ml en de volgende dag zit ik dan op 6, dus dan komt hij ook in de nacht en dit gaat dan om en om. hij zit dus dan 1 dag op 6.

nu heb ik ook al de voeding voor hongerige baby's geprobeerd, maar dit maakt niks uit, hij geeft er alleen erg veel van terug. dus ik gebruik gewoon weer de comfort.

zou het uitmaken of ik friso of nutrilon zou gebruiken?

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    in principe moet dat niet uitmaken , de voedingswaarde is gelijk van die 2 voedingen
    samenstelling is wel wat verschillend maar moet kwa voldoening het zelfde zijn.

ik weet niet hoeveel cc je nu geeft.
    misschien dat iets verhogen

succes

3. sim

sim Niet meer actief

ik zit totaal al op één liter met 5 x 200ml, maar elke andere dag heeft hij een 6e nodig. ik krijg m echt met geen mogelijkheid stil, speen, schone luier en krampjes huilt hij ook anders. zodra hij dan een fles krijgt is het goed en slaapt hij rustig verder.

ik lees hier wel eens dat sommige met 3 maand al op 4 flessen zitten, ik krijg dat echt nooit voor elkaar :(

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    daar moet je je ook niets van aan trekken hoor Sim :)
    jou kleintje zegt je waar hij behoefte aan heeft
    het ene kindje heeft nu eenmaal meer behoefte aan voeding dan het andere

ik zou me er niet zo druk om maken ook al is snachts er weer uitmoeten niet zo prettig

ik zou lekker naar je kindje luisteren en dat even terzijde leggen
    draait vanzelf wel weer terug naar de 5 , op dit moment heeft het gewoon even meer behoefte aan de nachtvoeding

kan ook goed zijn dat het gewoon dorst heeft ivm de warmte

misschien kan je wat water tussendoor geven en is dat al voldoende

succes

5. sim

sim Niet meer actief

maar is het dan niet erg als hij over een liter zit? ik heb gehoord dat dat niet zo goed is voor de niertjes?

ik wil gewoon nog niet met bijvoeding beginnen...

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dan proberen de andere flesjes wat te minderen kwa cc en kijken wat het dan doet

en met water daar drinken ze niet zoveel van of het moet erge dorst hebben :)

7. sim

sim Niet meer actief

bedankt debby, ik ga vandaag eens met water proberen.

kan ik dat gewoon op kamer temp geven?

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bovenstaande klopt niet helemaal. Jarissa krijgt ook Comfort voor haar spugen. Maar Comfort is ook voor darmproblemen en is dus lichtverteerbaar. Ook Jarissa heeft enorme honger als ze alleen maar Comfort krijgt. Ik maak tegenwoordig half om half flessen: 180 ml water met 3 schepjes Comfort en 3 schepjes Normaal. Ze spuugt dan soms nog wel wat maar ze is in ieder geval verzadigd. Op flessen 180 + 6 Comfort wil ze iedere 2 uur een fles. Dat schiet dus niet op.

9. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Die voeding voor hongerige baby's van Friso hielp hier ook geen bal. Had het idee dat ze steeds eerder kwam voor haar fles. Nu krijgt ze de comfort en daar doet ze het prima op. Zit minimaal 4 uur tussen nu.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    En je kunt evt ook Comfort en Extra mengen. En niet teveel aantrekken van dat andere baby's l toekomen met minder flessen hoor! Kian liep wat dat betreft ook achter en nou ja, het komt vanzelf goed ;)

Als het zo warm is kun je evt wat water of thee extra aanbieden idd. Wijzelf hebben ook meer dorst he als het warmer is ;)

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    He Judith, goed om te lezen. Ik was net op zoek of je dat ook kunt mengen. Ik blijf nog even Comfort met Normaal proberen maar als ze honger blijft houden ga ik de Comfort maar met Extra mengen. Eens kijken wat ze daar op doet. Is de Extra wel normaal klaar te maken?

12. sim

sim Niet meer actief

extra maak je gewoon op de 'gewone'manier en dan meng je het met de klaargemaakte comfort.

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja klopt extra maak je op de gewone manier klaar Pendrag!

Deel Deze Pagina