facebook pagina

Discussie in 'De lounge' gestart door Kelly1312, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Er is hier vast wel iemand die mij dit kan uitlegggen.

    Ik heb zelf een groep aangemaakt op fb maar deze groep kan niet ge-liked gedeeld worden.
    Ik zie wel eens die actie's voorbij komen met like en deel mijn pagina en onder de likers/delers wordt er iets verloot...

    Hoe kan ik dus zo'n pagina maken? Of is dit alleen voor geregistreerde bedrijven? Zitten daar bepaalde voorwaarden aan om zo'n pagina te mogen maken? Kost t geld?

    Totaal dus geen idee..... ik hoop hier iemand wel.
    op fb zelf wordt ik er niet echt wijzer van en mijn vriend google snapt mij ook niet
     
  2. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Je kunt een groep aanmaken, waarbij je kunt kiezen tussen een geheime, een besloten of een openbare groep. Mensen kunnen hier dan lid van worden, je bent zelf beheerder en kunt ook meerdere mensen beheerder maken. Als beheerder kun je zelf alle reacties en berichten wissen, leden verwijderen/toevoegen etc... bedoel je zoiets?
     
  3. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee zo'n groep heb ik nu.
    Ik had ergens gezien dat als ze een like en deel groep heb dat he kan zien hoevaak je pagina bekeken wordt, gedeeld wordt.

    Ik zou zo nu en dan ook eens een like en deel actie eruit willen gooien maar op mijn groep kan dat volgens mijn niet.

    En die like en deel pagina's zien er ook heel anders uit dan mijn groep...
     
  4. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Volgens mij is er een verschil tussem een groep en een bedrijvenpagina. Ws ligt het daar aan
     
  5. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Mijn pagina kan volgens mij gewoon geliked en gedeeld worden. Ik heb dan ook geen groep, maar een pagina gemaakt. Een groep werkt anders, bij mij kunnen ook geen mensen lid worden. Lijkt mij dat je een groep ipv een pagina gemaakt hebt
     
  6. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Je kan gewoon zelf een pagina aanmaken hoor, dat kan iedereen :)
     
  7. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    printje
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke en hoe werkt een pagina dan? Is dat hetzelfde als je eigen fb account zoals bij de begin pagina die je moet aanmaken?

    En op een pagina kan iedereen ook gewoon een bericht achterlaten/reageren, delen en liken?
     
  9. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    maar je moet oppassen met winacties, facebook gaat de regels aanscherpen.

    nu mogen ze je al bv niet verplicht laten delen (doen heel veel wel)
    je mag niet laten taggen in een foto

    vanaf 15 november gaan de regels aangescherpt worden maar heel eerlijk doen ze nu niet veel met de huidige regelgeving want zie zoveel verkeerde langskomen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dus als ik een pagina maak kan die zelf ge-liked worden? Ik bedoel dus echt de pagina en niet de losse berichten die erop staan...
     
  11. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke dus als ik iets wil verloten mag ik niet zeggen deel en like mijn pagina en wie eeet brn jij de gelukkige.. zoiets mag dus niet?
     
  12. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

    ja klopt!

    Je kan dan ook bv kiezen dat je recensies kan ontvangen (kan geloof ik alleen als je adres invult e.d.) en mensen kunnen zich inchecken dan

    In principe hetzelfde als een prive facebookprofiel.

    Ik heb net mijn bedrijf en pagina verkocht ;) ik ben heel goed in opbouwen van likes, kost wat tijd (en ook geld natuurlijk) en je bent toch echt wel een aantal uur per dag bezig als je echt succesvol wilt zijn erin..

    ik had in een paar maanden meer dan 8000 likers met behulp van winacties en natuurlijk gewoon door veel te verkopen, goede service verlenen e.d. dan gaat het vanzelf met mond op mond reclame!
     
  13. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

    Je mag bv zeggen

    - Like ons (dan jezelf taggen dat maakt het voor de klant makkelijker)
    - Delen vinden wij tof / lief / leuk of wat dan ook

    en wat vaak gedaan word is bv een reactie laten achterlaten (bv Vertel ons waarom jij die prijs moet winnen of wat zou je doen met deze prijs)

    Be original hierin.

    En dan kan je met een Good Luck Fairy een winnaar kiezen of een random picker of handmatig
     
  14. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke zo'n pagina kost dus geld.....
    Ik heb niet een bedrijf of zo meer een te uit de hand gelopen hobby en wil eens kijken of er mensen interese hebben. Daardooor dacht ik aan zo'n pagina
     
  15. Gerdatje

    Gerdatje Fanatiek lid

    27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Nee de pagina kost geen geld.
    Je kunt een advertentie kopen. En die kosten weg geld.
     
  16. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke. Ik ben een poging aan het wagen om een pagina te maken maar dat valt nog niet mee om een goedgekeurde naam te krijgen haha. Heb er al een aantal ingevuld en allen doen ze t niet...
     
  17. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    nee pagina zelf kost geen geld

    MAAR

    winactie (product wat je kan winnen) kost geld
    adverteren via Facebook of winactie pagina kost geld

    Je kan ook zogenaamde likes kopen maar dat is allemaal nep, krijg je allemaal buitenlandse likes waar je niets aan hebt, je kan beter ECHTE klanten hebben (nederlandse) die potentieel bij je kunnen gaan kopen) dus daar niet intrappen!

    Beter investeren in bv winactie producten, samenwerkingen met andere drukke pagina's, advertentiebeheer Facebook.
     
  18. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Je mag me altijd een PB sturen als je een vraag hebt!
     
  19. Kelly1312

    Kelly1312 VIP lid

    30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek

    Oke dus dan kan ik eigenlijk net zo goed me groep houden....
    ik dacht dat een like en deel actie was om mensen leuk wat gratis weg te geven maar uiteindelijk betaal je zelf je actie en t product wat dan gewonnen kan worden...
     
  20. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

    je je betaald toch altijd het product wat weggeven word?

    De actie zelf is op je eigen pagina gratis maar je hebt ook bepaalde zoals op bv like ambassadeur (daar betaal je 100 euro voor een week een winactie te mogen houden) maar op je eigen pagina is dat gratis (alleen het product wat je weg wilt geven /verloten dan)
     

Deel Deze Pagina