ik ben net een pakje rode besjes aan het eten, (had ze netjes afgespoelt) was ongeveer op de helft zie ik ineens op het takje een heel klein inimini beesje zitten echt kriepie. hij was wit/doorzichtig en 2 voelsprietjes en echt heel klein hij viel op omdat hij op het groene takje zat anders had ik hem opgegeten. nu ben ik bang dat er meer op hebben gezeten en ik deze dus opgegeten heb zou dit kwaad kunnen?
Soms heb je van die dingen hé. . . Zo vervelend ik kan je ook niet vertellen of het kwaad kan maar ik heb 2 dagen geleden een wortel gegeten die blijkbaar niet meer goed was (nieuw gekocht maar de volgende ochtend stonden de haartjes op de rest in het bakje )
Het idee is inderdaad niet echt lekker, zo'n kriebelbeestje, maar ach, op de fiets ofzo vliegen er ook wel eens beestjes in je keel, zal verder geen kwaad kunnen.
Tja ik weet niet hoeveel beesjes je hebt gegeten....] Maar rauw vlees is natuurlijk niet goed! Nee hoor , kan toch echt geen kwaad!
haha, maar wel vers rauw vlees.. hahaha, en nog gratis ook! Sorry, moest even lachen, maar even serieus, ik denk niet dat het kwaad kan.
Ik denk dat het ook geen kwaad kan hoor! Volgens mij krijg je ongemerkt al veel viezigheid binnen, ook al wordt alles goed gewassen.... Daar moet je maar niet teveel over nadenken! Gr