weg kinderdagverblijf :-(

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by , Oct 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ook heel fijn hoor. We hebben Jasmijn afgelopen mei ingeschreven voor het kdv. Er was geen wachtlijst, dus kon ze er terecht. Omdat we flexibele opvang nodig hebben hadden we voor dit kdv gekozen. Helaas werd er gisteren gebeld met de mededeling dat ze vol zitten t/m augustus en dat Jasmijn naar alles waarschijnlijkheid pas in december kan komen. Erg vervelend om te horen zo 2 maanden voordat we de opvang nodig hebben. We waren dus erg boos, omdat ze dit naar mijn mening eerder hadden kunnen voorzien. Helaas hebben hun uiteindelijk het laatste woord en kan Jasmijn dus niet komen. Het meest vreemde eran is dat een vriendin van mij haar zoon 3 weken eerder had aangemeld en die mag wel komen (op de dinsdag na, want die zat vol). Nu moeten we hals over kop iets anders gaan zoeken en ben bang dat we niet op tijd iets goeds kunnen vinden. Zo moets even mijn ei kwijt!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dat is echt ontzettend vervelend zeg! Beetje vreemd, kan je je inschrijven en geen wachtlijst en nu krijg je zo'n bericht :(

Succes met zoeken naar een passende opvang!

3. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Daar was/ben ik dus ook bang voor.
    Heb deze week pas de dagen doorgegeven wanneer we opvang wensen, maar had dit vermeld dat ik dit niet eerder wist (was echter geen probleem).
    Heb tot nu toe nog niks vernomen (ze zeiden dat we het via de mail konden doorgeven en dat het tzt aangepast zou worden in het rooster), maandag maar eens bellen.

Succes met het vinden van iets anders, hoop dat het nog lukt.
    Gr. Kat

4. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    misschien even gaan zoeken naar een gastouder als alternatief. Dit is vaak wat sneller te regelen.
    Succes.

5. Niet meer actief

Heb nu via een gastouderbureau een gastouder gevonden. Notabene een straat verderop. Maandag meteen kennismaken en hopen dat het klikt. Want dat is natuurlijk ook maar afwachten. Ik weet nu wel dat er genoeg gastouders zijn bij ons in de buurt. EEn gerustellende gedachte en heb dus keus. Kan Jasmijn dus ergens achterlaten waar ik me dan prettig voel.

6. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    fijn dat het zo snel op zijn pootjes terecht lijkt te komen!

7. Niet meer actief

Ja ben ik wel blij om. Nu maar hopen dat er een klik is tussen mij en de gastouder (en met Jasmijn natuurlijk!)

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou en die was er dus niet he Kirst? Hahaha we zoeken wel verder meis komt goed! We legge onze roostersmooi bij elkaar en dan helpen we elkaar ook wel!

Share This Page