Ouders 25 jaar getrouwd! Wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door klavertje4, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Me ouders zijn eerdaags 25 jaar getrouwd..
    Nu willen we graag wat doen maar weten absoluut niet wat we moeten doen. We zijn niet zo van zelf een of andere toneelstukje opvoeren.. Dus wel dachten dan huren wie iemand in die dit wel voor ons zou kunnen doen. Nu blijkt dus dat ze het willen vieren op een plek (kan niet zeggen wat ivm met meelezers en me ouders het nog even gehiem willen houden.) waar niemand bij kan komen dus ja nu kunnen we niemand in huren. Me ouders verwachten wel dat we wat doen maar nu is het probleem dus wat gaan we doen.
    We zijn niet zo creatief en ik weet hier zijn wel mensen die erg creatief zijn dus alle ideeën zijn welkom..

Alvast erg bedankt.

2. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Misschien is dit geen idee voor de (feest)avond maar wel een heel origineel en blijvend cadeau.
    Ga met de hele familie naar een fotostudio om een groepsfotosessie te doen. Vader en moeder samen mooi op de foto met kinderen/kleinkinderen, met schoonzonen en dochters en eventueel hond)en erbij :)
    En laat achteraf een mooi canvasdoek maken van één van de fotos voor in hun huis!
    Stuur me even een prive berichtje, ik ben fotograaf met een eigen studio :) haha

3. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor u reactie.
    U heeft privebericht.

Kado ideeën zijn ook welkom

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Wij hebben mijn ouders een weekend weg cadeau gedaan toen ze 25 jaar getrouwd waren...

5. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Daar hebben we ook aan gedacht..
    Maar ze gaan al zovaak weg dat we liever wat anders willen maar we houden dit zeker in gedachten heel erg bedankt

6. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Geen ideeën meer :(

7. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Misschien kun je iets opnemen op video en kun je het afspelen op een beamer (als die voorhanden is) Zo hoef je het niet op de avond zelf te doen.

Even off topic: vergeet je geen vrije dag aan te vragen op de dag dat je ouders echt 25 jaar getrouwd zijn (de trouwdatum dus) want als je in loondienst bent heb je daar recht op

8. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt dit is een erg leuk idee ik zal het eens in de groep gooien bedankt :)

Ja dat heb ik al geregeld bedankt voor het mee denken

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    je kan ook hulp inschakelen van de mensen die komen en een soort quiz maken. per mail de genodigden vragen laten verzinnen (die mensen kennen je ouders vaak nog van vroeger en beter), en dan kan je op die avond je ouders tegen elkaar laten spelen en de quizvragen laten beantwoorden. dan hoef je zelf niet de hele tijd in de spotlight te staan, betrek je het hele publiek erbij en het is superleuk voor je ouders!
    wij hebben dit zo gedaan bij mijn ouders. iedere keer als een van de twee een vraag fout had moesten ze een champagneglas weghalen in zo'n champagnespel (allemaal plastic glaasjes opgestapeld). degene bij wie de hele stapel omging, verloor. maar dat had verder geen consequenties :).

misschien heb je er wat aan?
    succes!

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Toen mijn ouders 10 jaar getrouwd waren heb ik hun bruidstaart nagemaakt. Ik had foto's van hun huwelijk en de taart was echt precies hetzelfde. Vonden ze heel leuk!

11. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Voor hun 30-jarig huwelijk hebben wij met m'n broers en zussen mijn ouders een kadobon gegeven voor een dagje dierentuin met hun hele gezin.
    Dus m'n ouders en hun kinderen (4 stellen), pleegkinderen (2 pubers) en kleinkinderen (6). De kleinkinderen hebben de bon gegeven, en er een liedje bij gezongen, dat we ook eten en drinken zouden meenemen. Na de dierentuin hebben we met z'n allen gegeten, wat wij ook betaald hebben. We vonden het allemaal een erg leuke dag!
    Als kado hebben we een bruidstaart gegeven, toen m'n ouders trouwden hadden ze geen geld voor een bruidstaart, en dat vond m'n moeder nog steeds jammer.
    Voor 25 jaar hebben we een foto laten maken bij de fotograaf. En een goede digitale camera gegeven (die wilden ze graag hebben en hadden er zelf geen geld voor toen)

12. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL

Wat een leuke idee denk dat we hier maar eens wat mee moeten gaan doen Bedankt

13. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bij ons is het probleem ze willen iets hebben dus ze kopen het maar... Alles wat wel als kado ofzo willen hebben alweer zelf gekocht net als het feest is deze al tot in de puntjes geregeld met taart en alles maar toch heel erg bedankt.

14. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL

We zijn als gezin samen met 6 volwassen en geen kinderen dus een dierentuin is voor ons niet zoveel aan maar wellicht een museam ofzo iets bedankt

Deel Deze Pagina