hallo hallo ik ben nu bezig mijn kerstboom op te zetten.. is wat vroeg ik weet het .. maar ik kan er niet meer langer mee wachten hahaha.. wie heeft hier ook al de boom opstaan?.. of gaat het opzetten.. ?? en na aanleiding van het toppic, show je huiskamer.. vond ik het wel leuk om .. show hier je kerstboom te openen.. ik ben echt benieuwd hoe jullie kerstbomen er allemaal uitziet.. als mijne klaar is morgen zal ik mijn foto plaatsen mijn eerste kerst in mijn eerste huisje.. mijn eerste kerstboom.. leuk zeg
Wow wat een super boom zeg... is het een echte? ik ben nog bezig nu met hem in elkaar te zetten.. dus het zal nog wel even duren
wij zetten 'm zondag op. Heb er nu al zin in! Helaas krijg ik de boom nooit zo mooi op de foto als dat ie in het echt is
Nouja zeg! De goedheiligman is het land nog niet eens uit! Waar is toch die goede oude tijd gebleven dat die man eerst op z'n gemakje mocht vertrekken voordat er kerstbomen in huis kwamen????????? Ik vind kerst ook echt supergezellig, zeker met een mooi versierde boom, maar die komt toch echt pas de deur in als de grote kindervriend weg is.
haha ik vind ook wel dat jullie er erg vroeg bij zijn hoor hihi. Maar ik zet de boom pas een week na sinterklaar.
Hihi mooie bomen! Hier waren we ook altijd al vroeg...meestal ook voor sinterklaas al.Maar dit jaar is Damien erbij en willen we toch echt elk jaar gaan wachten tot sinterklaas weg is!
zien er leuk uit de bomen.. hier nog niet, mischien een week voor kerst..vind het dan vroeg genoeg en na de kerst weer wieberen..
Wat een prachtige bomen allemaal! en die aan het plafond die vind ik wel zoooo gaaf!! Als onze boom staat,post ik ook even een foto.
Wou die eerste wat een joekel!!! Ik ga hem volgende week opzetten denk ik... 11 december is m'n vriend jarig en het is niet zo heel handig als de boom dan al staat. dus misschien volgend weekend ofzo. Ga eerst nieuwe versieringen kopen, ben de roze/zilveren versiering na 3 jaar wel een beetje beu. Ik ga dit jaar voor zwart met uhmmmmm nog een kleurtje ben ik nog niet helemaal over uit.
Zo wat een joekel! Wel een mooie zeg! Ik herken de lamp erachter trouwens ook.. Dezelfde staat hier naast mijn bureau. Hier nog geen boom maar ik heb er al zin in!