Ouders 2e vaccin en bijwerkingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door winnythepooh, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    hier,geen 2e prik omdat volgens de arts dan nog zieker zou worden als de vorige keer dus geen gehaald mannetje en oudste wel.1e prik had ik 3dagen 39koorts
     
  2. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    heb mijn eerste pas vorige week gehad (ze waren me vergeten :S), bijna geen last van alleen savonds niet zo lekker. (of dat door de prik komt weet ik niet, heb dat wel vaker de laatste weken dat ik er vroeg in lig omdat ik me niet zo goed voel.
    ben wel benieuwd wat de 2e gaat doen.

    dochtertje heeft bij beide geen last gehad, alleen nachtmerries.
     
  3. Simba

    Simba Fanatiek lid

    21 jun 2006
    1.127
    19
    38
    Ik heb de prik maandagochtend gehad en 's avonds kreeg ik opeens koorts, klappertandend lag ik op bed, nu nog hoofdpijn, keelpijn en spierpijn. Echt griepverschijnselen dus... Ik had niet verwacht dat ik er zo ziek van zou worden. Mijn man had overigens alleen spierpijn.
     
  4. MvYenE

    MvYenE Niet meer actief

    Moeilijk he, of je nu moet gaan of niet...

    Bij de eerste prik gewoon even niet lekker gevoeld en zere arm.
    Mijn zoon heeft 's nachts erg slecht geslapen (en sindsdien elke nacht :p) en verhoging.

    2e prik hebben we vanmorgen gehaald. Heb erg getwijfeld maar toch gedaan.
    Hoop dat het meevalt vannacht.
    Bij mezelf merk ik nog niet veel alleen wat hoofdpijn en koud.
     
  5. winnythepooh

    winnythepooh Niet meer actief

    nou ik ben vandaag geweest, maar ik heb de prik niet gehad, ik zit ook niet zo lekker in mijn vel op het moment en heb dat verteld, de vrouw raadde me het af en zei dat ik alsnog de 2e prik in januari kan krijgen, dus dat doe ik dan maar...
     
  6. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hahaha dank je, jij heb ook een mooie, mmmmmmmmm
     
  7. Maia

    Maia Niet meer actief

    de vorige keer had ik 5 dagen last van mijn arm en heb ik 1 dag ziek op bed gelegen en een paar dagen dat ik me wat minder voelde.
    Dit keer had ik nergens last van.

    en voor m'n man was het precies andersom en ligt hij nu ziek in bed.
     
  8. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    En krijg je dan weer een oproep of heb je iets meegekregen?
    Ik voel me ook nog steeds niet top en twijfel nog enorm.
     
  9. Nou de vorige keer had mijn zoontje nergens last van. Maar hij heeft gister de 2e gehad, en vandaag loopt hij al de hele dag met wat koorts/verhoging.. Laatste temp was weer wat gestegen, naar 38,7.

    Veel eetlust heeft hij ook niet, maar gelukkig wil hij wel drinken..
     
  10. kim0503

    kim0503 Bekend lid

    10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    wij hebben de 2e vanmiddag gehaald rond 3 uur. We hebben allebij een stijve arm ( hadden we bij de eerste ook) en manlief is vroeg naar bed gegaan omdat hij zich niet helemaal lekker voelde, beetje duizelig. Ik voel me wel iets raar maar kan het niet echt plaatsen omdat ik me de afgelopen dagen door de kou ook al wat raar voelde ( last van lichte hoofdpijn raar in mn buik, echte sneeuw klachten zeg maar.) Ben ook erg benieuw hoe het zich verder ontwikkeld.

    suc6 iedereen
    groetjes Kim
     
  11. ilseroc

    ilseroc Fanatiek lid

    19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Pweeuw heb toch wel wat meer bijwerkingen dan de eerste prik :(
    Vannacht werd ik zwetend wakker, bonkend hoofd en kon d'r niet meer van slapen.
    De hele dag snotterig en nu begint mijn keel echt pijn te doen, echt zo'n rauw gevoel zeg maar...

    De eerste prik had ik alleen een dikke schijf in mijn arm en wat snotterig maar dit is echt wel even erger hoor :$
     
  12. MvYenE

    MvYenE Niet meer actief

    Nou, bij mij is het toch wat erger geworden...
    Gisteravond ineens diarree en de hoofdpijn werd erger. En nu voel ik me echt heel grieperig. Mijn hoofd doet superveel pijn...
    Vraag me af hoe ik de dag moet doorkomen met 2 kids maarja mama's mogen niet ziek zijn he ;)
    Heb trouwens wel veel minder pijn aan mijn arm dan vorige keer.
     
  13. winnythepooh

    winnythepooh Niet meer actief

    Ik open even een nieuw topic over het vaccin..."prik gemist? Even lezen!"
     
  14. Alita

    Alita Niet meer actief

    #34 Alita, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2009
    geen last gehad van ze alletwee niet, mijn dochter dan!!

    hahaha lees net dat het om de ouders ging ach ja...
     
  15. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Mijn man lag gisteren te rillen in zijn bed en had vanmorgen nog wat verhoging en ik voelde me ook niet zo lekker.
    Mijn darmen zijn helemaal van slag.
    Zoonlief heeft 38,5, bah, ligt er eindelijk sneeuw is ie ziek..
     
  16. frummeltje31

    frummeltje31 Fanatiek lid

    16 sep 2009
    2.157
    109
    63
    geen last gehad van de eerste prik, alleen een stijve arm. Maar de 2e prik pfff daar wel last van gehad hoor.

    Vorige week woensdag gehaald en 's avonds had ik al een pijnlijke arm. Volgende dag nog erger en was vreselijk moe, misselijk (zelfs 1 keer overgegeven) hoofdpijn, en koortsig en grieperig gevoel. Na drie dagen was ik weer de oude...

    Raar he, dat je dan van de 2e meer last hebt dan van die andere...
     
  17. Alita

    Alita Niet meer actief

    je hebt van de tweede meer last omdat je lichaam al eens hiermee is ingespoten en nu dus heftiger gaat reageren, is wat ze mij vertelden bij de enting tenminste!!
     
  18. onsukkie

    onsukkie VIP lid

    29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb van de 1e alleen een hele zere arm gehad, en van de 2e eigenlijk helemaal niets. Ben 's avonds wel wat koud, maar dat is alles. Ook geen zere arm.
     

Deel Deze Pagina