Hoi allemaal, in december zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd. Natuurlijk willen wij daar wat leuks voor doen! Zal even om idee te krijgen e.e.a. vertellen: We gaan een weekje weg, mijn ouders, nmijn man, ons dochtertje en ik, naar Limburg. Verder dus geen ander bezoek maar gewoon met elkaar. Toen ze 25 jaar getrouwd waren hebben we een album gemaakt met foto's en stukjes van anderen er in (met leuke herinneringen en anekdotes etc. en foto's van vrienden) Nu heb ik in ieder geval als idee om een foto van mijn man, dochtertje en mij op canvas te drukken en cadeau te doen. Maar ik zit te broeden op nog een leuk iets. Wie o wie kan me helpen aan leuke ideeen? Of leuke dingen om in Limburg te doen als verrassing? iemand zei me al je kunt bijv. al paar weken voorafgaande steeds een kaartje sturen met een kleine hint er op oid. Zie ik wel voor me, zo bouwen we de voorpret vast op! Meiden, wie heeft een leuke tip voor me? Groetjes, Sas
Je zou 30 kleine cadeutjes kunnen geven, hoeft niets duurs te zijn. Als ze maar lekker lang bezig zijn met uitpakken
Ik weet niet waar je naartoe gaat in Limburg mar in maastricht kun je bij rederij stiphout een ochtend of middag met een boot weg en dan krijg je een brunch of high tea onderweg.Hebben we vorig jaar gedaan en is echt leuk. En Maastricht is zoiezo een hele gezellige stad om naartoe te gaan
wij hebben toen een super grote taart gemaakt van wc rollen en strikjes erop gemaakt van rode servetten en in cellofaan papier ingepakt en in iedere wc rol kado bonnen en geld erin gestopt en het was een heel geslaagd kado
Yellowsun: die rederij dat ziet er leuk uit! Heb gekeken en we zitten er in de week met kerstmis. Maar, klopt eht dat de arrangeenten met high tea alleen zijn als je met een groter gezelschap komt? heb ze ook even gemaild hoor. Iemand nog tips voor me om te doen in Limburg? we zitten in t zuiden en dus in de winter. ik wil iets gaan doen emt mijn ouders, man, dochtertje 9dan 11 maanden) en ikzelf. Groetjes!
Wij geven me ouders twee linnen doeken. en een romaties wiekend weg met ze twee En we gaan daar voor met het hele gezin ouders wij 3 en broertje met vriendin