hallo allemaal, volgende week gaan we een weekendje ( 1 nacht ) naar Almelo en nu vroeg ik me af waar we het beste kunnen shoppen? wat is de grootste of gezelligste stad in de omgeving? zou leuk zijn als er wat leuke winkeltjes zijn waar we de laatste babyspulletjes kunnen kopen. groetjes Jerlin
Enschede is leuk, Hengelo vind ik ook erg leuk. Vind Hengelo zelf wat overzichtelijker en rustiger. Enschede is vaak zoo druk. ( mijn beleving dan ) En je kan ook naar de Ikea in hengelo. Daar zit ook een grote prenatal enz.
Ik zou gaan voor Enschede.. Alle grote ketens zoals v&d, h&m, hema op 1 plein.. Daarnaast de LIEF winkel! Gezellig over de markt slenteren.. Gezellig hoor!
In binnesnstad Enschede is het wel leuk shoppen. babykledingwinkels die er zijn. Prenatal , Lief , villa happ ,pico for kids.En natuurlijk ook de winkels waar het bij in zit zoals bijenkorf, v&d , C&A , H&m enz Wil je echter niet alleen kleding winkelen, dan kan je beter naar Hengelo gaan. Grote prenatal en Ikea
Ook ik zou naar Enschede gaan hoor. Heerlijke stad, maar waar zit de winkel van Lief en Noppies??? Ga donderdagmiddag daar weer eens shoppen, maar is al 4 jaar geleden (woon nu nl. in Portugal)
Enschede is idd het leukst om kleertjes en kleine spulletjes nog te gaan shoppen, anders woonboulevard westermaat in hengelo. (ikea,prenatal,toys xl)
In Enschede heb je leuke winkels, maar een gezellige stad?? Nee dat vind ik echt niet. Almelo vind ik best te doen, zitten best leuke winkels. Hengelo is niet meer wat het geweest is. Borne is ook best gezellig, maar klein. Ligt er ook aan waar je voor wilt winkelen, babyspul en kleding dan zou ik echt wel voor Enschede of inderdaad Hengelo gaan. Enschede heeft wel een bijenkorf, grote plus dus! Eigenlijk zitten daar alle bekende winkels wel!
Nou, ik woon dr wel...maar ik vind hier de stad ook echt geen ruk aan Het enige lekkere hier...Goddelijke tapas bij Amused!