Dag dames Heb best een eng verhaal . Iig ik vind t eng . Ik ben opzoek naar een persoon die me er wat meer over kan vertellen . Een medium of zoiets. Wie mag ik een pb sturen? ?
Ik ben hooggevoelig maar dat is wel totaal iets anders dan een medium, ik weet niet of dat dan wel is wat je zoekt. (zoek maar op HSP )
Haha weet zelf ook niet wat ik zoek of bij wie ik moet zijn heb er totaal geen ervaring mee.... mag ik je een pb sturen
Oooooooh... hier ook 1tje die opzoek is naar iemand met een gave.... ik lees even mee... ik wil het al zoooo lang.. maar durf niet goed...
Hier ook een hsp'er, maar totaal geen medium. Ik schrik niet zo snel van verhalen, dus een pm sturen mag altijd.
Echt een medium ben ik niet, heb wel dat ik bepaalde dingen heb/kan. Als je wilt mag je een pbtje sturen, dan kan ik kijken of ik je kan helpen
Je zoekt een spiritueel iemand. Ligt er eigenlijk aan op wat voor gebied je je hulp nodig hebt. Je mag me altijd pb sturen kan ik kijken of ik je kan helpen of toch beter naar iemand anders kan sturen
Vind het nogal een wazig topic. Zijn vast vreemdere dingen hier op t forum Dus zeg t maar, word wel erg nieuwsgierig
Wat ik wil? Is contact leggen met een overledene... ik geloof dat dit kan. Heb ook al dingen meegemaakt waardoor ik voelde dat er iemand aanwezig was....
Ok dames is ga t hier plaatsen . T bericht is wel ff gekopieerd en geplakt want had m al naar 2 gestuurd ... Ik heb een vraag Ik denk dat mijn dochter geesten ziet . Ze komt er een paar x per week uit en zegt dat en een meneer op haar kamer is . Nu hoorde ik laatst ( heb er geen verstand van ) dat geesten geen voeten hebben . Dus ik vroeg aan haar hoe zien zn voeten eruit.? Zegt ze jaaaa mama die heeft ie niet 😨 klopt dat ?? En wat kan ik hier zelf tegen doen ? Schijt echt in mn broek . Geloof dat ze bestaan maar hoef t niet te zien ik moet er snachts mee uit om haar terug in bed te stoppen . Bbbbrrrrr