Ouders die het niet snappen

Discussie in 'De lounge' gestart door ThunderAngel, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Poeh je moeder durft nogal zeg!
    Bekkeninstabiliteit hebben zelfs mannen, dus niet alleen zwangere "zeugen"
    net of iedereen die BI heeft dik is en zwanger is.... pffff sommige mensen die weten niets..,
    Ik kreeg BI door een dubbele bekkenbreuk en zwanger was ik echt niet toen :) bij de revalidatie had ik diverse mannelijke mede patiënten die ook BI hadden dus.... ook niet verzonnen door vrouwen voor vrouwen hoor :D

ik hield vocht vast pffff ik kon niet eens sloffen aan maatje super breed!
    dus als ze nog eens begint te zeuren... met dr stilleto hakken.

Ik heb werkelijk alle kwaaltjes gehad en ik kreeg de hele tijd te horen : je moet er wel van genieten.... jah duh!

En als of alle kwaaltjes niet genoeg waren, waren er 2 advocaten aan het stoeien met elkaar om mijn contract te ontbinden.... ja als of dat het genieten bevordert.

als kers op de taart zou ik een geplanden ks krijgen ivm stuitligging (voeten naar onder) de geplande datum haalde ik niet en moest dus eerst 3,5 kramen, 10cm onsluiting, persweeen en een ks rijker was ik moeder.

Mijn moeder had nergens last van alles liep op rolletjes en de bevalling duurde ureeeeeeeen.
    Nee mijn moeder heeft gelukkig nooit dit soort opmerkingen gemaakt die vergeleek zichzelf ook niet met mij.
    Ik zou je moeder toch een keer vertellen dat ze ff dr mond moet houden, maar dan wel subtiel he ook al borrelen de hormoontjes op ;)

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Goh, lijkt mijn moeder wel! Zij had ook helemaal nergens last van!
    En ik moet blij zijn met mijn kinderen (ben ik ook) want ze huilen nooit (oh nee?) en ze zijn altijd voorbeeldig (oh ja?). Volgens mijn moeder was ik een ware kutkind die alleen maar jankte en chagrijnig was! Geen wonder met zo'n moeder :(

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    [quote="ThunderAngel "Oh welnee bekken instabiliteit bestaat niet, is een verzonnen klacht door zwangere zeugen".[/quote]

Sorry ... maar jouw moeder vindt je een zwangere zeug?

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

erg he, vind dit een uitspraak, waarbij ik een bepaald beeld krijg van de persoon die zoiets zou kunnen zeggen

eerlijk gezegd vind ik het knap dat je je hebt ingehouden. ik denk dat ik mijn moeder had weggestuurd na zulke opmerkingen.

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een moeder zoiets zou zeggen. Mijn moeder is echt onwijs begaan met me, ondanks dat ze van de "je moet niet zeuren"-generatie is. Ze is echt de allerliefste moeder van de hele wereld en veroordeelt me niet en helpt me altijd, ook al zou zij het persoonlijk anders aanpakken. Ik wens de hele wereld een moeder zoals die van mij!

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ach wat een gebrek aan inlevingsvermogen van je moeder zeg...
    En zij kent jouw kinderen zeker beter dan jijzelf?
    Leuk ook dat ze je fijntjes inwrijft dat je zo'n 'leuk' kind was.... Wat een onvoorstelbaar botte opmerkingen zeg!

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oeps twee keer... 1 bericht lijkt me genoeg!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Hahahaha!

9. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Amaai, wat grof van je moeder! Mijn moeder had ook nergens last van tijdens haar zwangerschap maar vind het nu interessant te zien hoe ik ongeveer last heb van al heb waar je maar last van kunt hebben :)
    Mijn schoonmoeder aan de andere kant, die heeft echt dementie als het over haar zwangerschappen gaat en zegt me elke keer ze me ziet 'je bent zwanger, niet ziek'. Dat zei ze zelf toen ik weigerde mee iets te gaan drinken in haar favoriete cafeetje. Het is daar een rook'kot' en ik heb mezelf voorgenomen rook te vermijden; dus neen, maar wou gerust ergens anders heen. Reactie; je bent zwanger, niet ziek. Ik draag een jogging in huis? Ja, dat zit gemakkelijker dan zwangerschapsbroeken. haar reactie; je bent zwanger, niet ziek...
    Ik zou ook proberen rustig te blijven en je moeder te negeren... Meer raad kan ik niet geven!

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ook mijn moeder heeft niet echt veel last gehad van haar zwangerschappen maar toch is ze de eerste die me meteen gerust probeert te stellen als ik ff onzeker ben door te zeggen dat dit of dat heel erg normaal kan zijn in een zwangerschap, ze leeft echt heel erg met me mee en dat is een superfijn gevoel! :D

Zou dan ook niet weten wat je wel of niet tegen je moeder moet zeggen want kan me daar echt niets bij voorstellen, alleen dat ik je frustraties daarover heel goed begrijp, zou het ook echt niet trekken als mijn mams zo was geweest..

Liefs Jessy

11. grrrrr word er weer boos van, kunnen we niet gezellig met zijn alleen een koppie bij jouw moeder doen en eens lekker ons hart bij haar luchten :) :D maken we er een klagende zeugen meeting van :thumup:

Deel Deze Pagina